Thursday 31 May 2012

gigi tak rata

Assalamualaikum

aku masih boleh senyum seperti orang lain

percaya atau tidak aku seoarang gadis yang memegang status dengan gigi yang tidak rata?.kalau korang tengok semua gambar aku semua senyum tutup mulut .mungkin korang ingat mempunyai gigi yang rata .bukan nak cakap gambar aku semua tu menipu . tapi nak buat acano setiap kali ambil gambar memang tak nampak gigi yang tak rata tu.adakah aku kisah dengan struktur gigi aku?tidak okey.

hari ini aku nak buat pengakuan.sebenarnya aku memang mempunyai gigi yang tidak rata.janganlah malu dengan struktur gigi yang tidak rata.lagipun itu ciptaan Allah.mungkin ada hikmah disebalik tu kan?who's knows kan?kan?

pada mulanya memang aku malu nak bercakap dengan kawan-kawan,nak bergambar.tetapi sekarang itu bukan satu penghalang bagi aku.biarpun diejek masa sekolah tetapi ada aku kisah?.hello,please okey,i tak kisah lah.i tahu korang jealous.hahah.

pertanyaan ini selalu ditanya oleh kawan-kawan aku,"kau tak nak pakai braces ke?" .aku rasa soalan tu yang paling famous.yee,sememangnya aku nak pakai braces.dah daftar dah pun cuma kena tunggu waiting list.nak tahu berapa lama?4 tahun oii kena tunggu,baru boleh pakai.

biarlah gigi aku tak rata tetapi aku masih mampu senyum didepan orang ramai dan didepan camera.memang sukar untuk senyum jika mempunyai gigi yang tidak rata .terkumat-kamit nak senyum.tetapi kalau dah biasa senyum tu,okeylah.apa salahnya kalau senyum tunjuk gigi yang tak rata tu kan?.memang lah tak cantik tetapi tetap nampak okey pe.kekadang orang yang mempunyai gigi yang tidak rata ni senyum menunjukkan gigi nampak comel.jangan jealous.hahah.

walaupun aku mempunyai gigi yang tidak rata,aku masih cun apa?.*perasan*.hahah.tak payahlah malu nak senyum tu yee.kalau ada orang tanya "kenapa gigi kau tak rata eh?".korang jawab je "manalah aku tahu,dah tuhan nak cipta gigi aku macam ni ,nak buat macam mana?"gerek tak jawapan tu?.hahha




okeylah.itu sahaja pengakuan aku.hahaa.
assalamualaikum.bubye=D



No comments:

Post a Comment