Tuesday 8 May 2012

Pahang

Assalamualaikum
pada hari jumaat 4/5/2012 me and my family pergi pahang.bestnya!.tak sekolah.haha.kawan semua pergi sekolah aku pergi bercuti pulak.haha.ada aku kisah?.

kitaorang pergi pahang bukan sebab nak bercuti,sebabnya nak ambil abang aku kat sana.aku sukalah kalau abang aku nak balik sebab dapat pergi pahang.mula-mula niat aku nak pergi sana nak shopping kat berjaya megamall,tapi ayah aku tak singgah kat sana.huhu.sedihnya.dah lah kat pahang murah.murah tahu?.sabar je lah.

okeylaa korang tengoklah gambar -gambar niy sepuas-puasnya


adik aku

apa tu?cer teka?
dalam perjalanan tiba-tiba ternampak pulak kambing biri-biri.aku pikir patung rupanya betul.haha.sudah memandangkan masa kitaorang pergi pahang tu hari jumaat so,orang lelaki kenalah solat jumaat.ayah aku pun berhenti kat masjid untuk solat jumaat.aku apalagi,snap je lah.boring kat dalam kereta.u see this
huduh  

huduh
lepas dah solat jumaat,kitaorang pun meneruskan perjalanan.*cewahh! ayat macam karangan*.terus dan terus akhirnya sampai jugak ke bandar pahang..

harap maaf dua je yang aku sempat ambil gambar.kalau korang nak tengok pergi laa pahang yee.dan akhirnyee abang aku balik.kitaorang kenlah ambil kat asrama nya.sorry tak ada gambar abang aku balik asrama.haha.

and then kitaorang bermalam di cherating.wahh!.memang best!.nasib baik ada bilik kosong kalau tak tidur je lah kat kereta.macam-macam jenis chalet kitaorang pergi tapi full.nasib baik ada satu chalet niy ada kosong.mengadap pantai pulak tuh.aku suka!.kitaorang checking pun masa magrib.huhu.nama chalet tu ranting beach resort.


mandi belum mandi.hahaha





peace





haha.tak jadi


main-main pulak



tergamak adik aku buat kat aku macam tu.haha
u see?gambar aku dengan adik aku paling banyak.gambar mak aku ayah aku and my brothers tak de pun sebab diaorang belum bangun lagi sebab tu tak ada.pagi-pagi aku dengan adik aku dah pergi pantai.



superman!


adik aku dah tak de kerja agaknya.ceh!abang aku control macho
hah,baru lah semua bangun.ini barulah semua orang ada.haha.
sudah satu malam kitaorang bermalam di sana.so,balik lah.best sangat kat sana.macam tak nak balik pun ada.hehe.babai cherating.okey.go to another destination.*eh?betul ke ayat aku niy?.
assalamualaikum.bubye=D

2 comments:

  1. bestnya pergi ganu.sy ade rumate ganu.hehe jom datang singgah.eh lupa, sy da follow twitter awak. thanks :D

    ReplyDelete
  2. memang best.ouh.insya allah.okey.thank awk=D

    ReplyDelete