Wednesday 23 May 2012

me with many faces in one day

Assalamualaikum
cak!.cantik tak?ye aku tahu aku tak secantik macam tudung bawal tu*yang pergi show muka tu pasal?*hahax.aku saja je update pasal niy.saja nak show tudung baru.ehehe.cantik kan tudung tu.memang aku cari corak harimau.akhirnya dapat juga.RM10 je.tak mahal mana pun.

bergambar dalam kereta tu adalah wajib.haha.aku kalau bosan dalam kereta macam tuh lah jadinya.bergambar sana sini.pose sana pose sini.macam-macam lah.adik aku pun pening tengok dengan perangai aku dalam kereta.asyik bergambar je*jealous ke?*.haha.

donald duck?


muka sedih tak menjadi




shock ?


model ?
macam-macam gaya muka ada tapi tak menjadi and over.uhuhu.tapi ada macam fashionista tak?model ke?.hahahx.tak payah berangan lah.tapi kalau ada ciri-ciri fashionista apa salahnya ^_^ .hihihix.
motif?
okeylah.itu je kot.lagi satu jangan tengok gambar tu lama-lama,bahaya.nanti terpukau baru tahu.hahahax.
asslamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment