Thursday 31 May 2012

bila nak macam tu?

Assalamualaikum




setiap perempuan inginkan wardrobe seperti itu.bukan wardrobe yang besar tapi baju nya secoet je.tetapi mahu kan wardrobe yang besar dan di penuhi baju-baju yang banyak dan cantik-cantik.bila lah wardrobe aku nak macam tu?.mungkin bila aku dah bekerja?.manalah tahu kan.

kekadang aku jealous juga tengok blogger-blogger scarflets ni.bukan jealous yang tak baik okey tapi aku jealous tengok baju-baju yang dipakai.semua cantik-cantik.dalam fikiran aku,berapa banyak baju yang ada dalam wardrobe diaorang tu?.mesti full kan?.hahha.aku bukan nak mengutuk okey.jangan salah faham.tak apalah.nanti aku dah banyak duit,aku penuhkan wardrobe aku dengan surat khabar lama.eh?salahlah.dengan baju dan kasut yang cantik-cantik.hah!,baru betul.hehe

okeylah.tak guna membebel banyak-banyak tapi tak menjadi.eh?.apa-apa je lah.
assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment