Friday 11 May 2012

Terengganu

 Assalamualaikum
hari semakin hari makin jauh destinasinya.makin ke atas .eh?apa aku merepek niy?.okey.hari tuh aku ada update pasal aku and family pergi pahang kan?so,balik dari cherating pahang tuh my family terus kan perjalanan.dan terus ke atas.perjalanan yang agak jauh membuatkan punggung aku kebas.haha.

terus punya terus akhirnya sempat jugak aku tidur.haha.bila aku bangun abang aku pulak yang tidur.haha.macam tukar-tukar shift pulak.*eh?betul ke aku eja tuh?*.

ayah aku cakap jalan pergi terengganu tu terus jee,so terus je lah perjalanan nya.tapi yang pelik tak kerete satu pun kat lebuhraya tuh.pastu macam sunyi jee.lagi pun laluan pergi terengganu kan tengah buat tol.kiteorang pun pelik.eh?sunyi je jalan,betul ke niy?.mula-mula ragu-ragu jugak.tapi bila dah sampai ke destinasinya.yeah!.akhirnye sampai juga aku kat terenggau ni.haha.



masuk je terengganu niy.baru aku tahu macam ni rupanya terengganu.haha.ramai juga orang kat terengganu.aku fikir tak ada orang.haha.kalau sampai kat terengganu mestilah kena singgah kat masjid kristal right?.so,apalagi,bukak lah gps.hehe.

berangan apa lah tuh.yes,my brother


tak mampu senyum,terlalu panas
ibu nak bergambar juga


ayahku posing

eh?siapa orang belakang tu?okey.tak kenal
 bila dah solat kat sana,dah ambil gambar sepuas-puasnya,apalagi blah lah.haha.kiteorang pun pergi pasar payang.korang mesti tahu kan.pasar payang kan terkenal kat terengganu.let's go!.haha.tapi sorrylah tak ada gambar pasar nya.hehe.sebab dah terlalu asyik sangat tengok kain sutera terengganu sampai terlupa nak ambil gambar.hehe.

pusing punya pusing dalam pasar payang tu.lepas tu dah lupa jalan keluar nyaa.haha.tiba-tiba je tengah syok shopping,kedai semua dah nak tutup.apasal cepat sangat tutup?baru nak shopping puas-puas.rupa-rupanya kat sana semua kedai tutup pukul 6.00.ouhh.baru aku tahu.haha.

parking.do u believe?

aku fikir apalah yang bertingkat-tingkat tuh.rupanya parking kereta.biasalah budak jakun pergi terengganu memang macam ni.haha.







sorry gambar tak jelas.mengigil pulak ambil gambar.okey aku tipu.haha.malam tuh memang best laa.ada konsert tahu.artisnya black.wow!.terharu dengar black nyanyi.ahaks!.tapi yang aku rimas nya,ramai betul budak-budak naik motor pastu malam-malam berempit je kerja nya.nak tidur pun tak senang.macam tidur kat kampung pula.suka hati lah.



bila dah puas kat terengganu tuh.apalagi balik rumah lah.esok sekolah oi.perjalanan yang sangat jauh.lalu balik
pahang.haha.
selamat tinggal
bila korang tengok semua gambar niy kan,gambar aku tak banyak kan?.huhu.sedihnya.tak ada siapa boleh tolong ambilkan my picture.sudah laa.dah sampai johor dah.tak payah ungkit-ungkit.haha.okey.
Assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment