Thursday 17 May 2012

Hari Guru

Assalamualaikum
16 Mei.semua orang tahu tarikh itu ialah tarikh hari guru.sekolah aku dah sambut hari guru pada 16 Mei.memang meriah.tapi panas oi.sekolah korang dah buat belum.mesti dah kan?.
ek eh?not clear

hah!niy baru okey.ehehe

cikgu suruh beratur,ambil gambar pulak.hehe.degil.ahaha.bergambar ialah keutamaan aku.
pengacara majlis

kompang
cikgu smkkb

rajin nya hazirah.tak macam aku.eh?

dua orang niy memang tak sah masuk kamera


mana satu aku?cer cari.
nasib baik aku sempat cop tempat duduk.bila dah duduk kawan aku izzaty tah kemana.batang hidung dia pun aku tak nampak.
persembahan budak cina

persembahan budak india

mix
khusyuk punya khusyuk tengok persembahan yang dipersembahkan ni,dah mula rasa kebosanan nya ,seperti ini.
muka yang penuh dengan selamba
tengok tu,muka dah bosan.dapat jugak aku ambil gambar hannan.ehehe.mata semua tertumpu pada persembahan.aku je yang degil.orang suruh tengok depan aku pergi ambil gambar.


lepas habis persembahan daripada murid,guru pun nak buat persembahan gak.persembahan cikgu niy memeang membuat semua orang terpukau.sampai nangis cikgu .tapi sajak yang cikgu buat tuh memang sedap lah.terbaik!~

cikgu di sebelah kiri tuh sama macam nurulcakapcakap kan?


so awesome!
aku paling suka persembahan niy.gerek lah cikgu.lagi-lagi cikgu suheibah.lagu pun terbaik.i like!~


ustaz aminul
lepas persembahan daripada cikgu-cikgu cun tuh,kali niy persembahan nya sedih.sebab ustaz aminul dah nak pindah ke sabah.semua orang terkejut.tapi sebenarnya aku terkejut lah jugak.semua orang sedih.huhu.ramai orang kata muka ustaz aminul niy sama macam muka johan juvana tuh.betul ke?mula-mula aku tengok tak seiras pun.tapi bolehlah adalah iras sikit.
tak ada kerja.macam ni lah jadinya


garangnya muka

yes!aku dapat curi gambar cikgu niy.

guru kelas ku.
lepas dah penat asyik tengok persembahan,rehatlah.tapi dah macam bukan rehat.semua orang sibuk bagi hadiah and ambil gambar dengan cikgu-cikgu.aku ambil gambar adalah tapi hadiah,hehe,tak ada.

cari punya cari cikgu kelas aku niy akhirnya jumpa jugak.sebab cikgu aku niy comel so,susah sikit nak cari.ehehe.
gubahan bunga dari cikgu cun

tomei kan?

laa..laa..laa..laa

rebut kerusi daripada cikgu lelaki

ek eh?mana boleh macam tuh

perlawanan sengit daripada cikgu lelaki dan cikgu perempuan
macam-macam jenis permainan ada.permainan syok sendiri pun ada.eh?ada ke?.ahaha.apa-apa pun happeninglah.
ek eh?
okeylah.itu je kot yang aku nak share kat korang semua.and lagi satu sorry arep yong i curi gambar u.tapi tak semua lah.ehehe.pape pun selamat hari guru kepada semua guru-guru yang telah mengajar aku selama ni.
cikgu paling cun
assalamulaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment