Monday 28 May 2012

hari guru ke hari murid?

Assalamualaikum

pada hari jumaat 25.5.2012 hari yang penuh dengan suka.hari yang aku tunggu-tunggukan selama ini.akhirnya telah pun berakhir.*ceh!ayat macam karangan*.okey,sebenarnya masa hari jumaat tu ,tuisyen ada buat hari guru.memang dah lepas pun hari guru tetapi disebabkan kitaorang periksa ,so,cikgu buat habis periksa
atiqah and me *harap maaf muka agak tidak terkawal*

jakun
.
sampai je tuisyen,terus jumpa minah ni.memang tak sah kalau atiqah ni tak ada.lagi-lagi camera dah kat tangan,hmm memang dialah orang first yang ada dalam camera aku.nak buat macam mana.hihi.



inilah kalau dah jumpa atiqah ni.memang susah nak stop snap.asyik nak bergambar je.gambar entah pape je.posing sini posing sana.ni aku baru tunjuk sikit,belum gambar yang lain,banyak oii.
u see my name?


terlalu asyik mengira hadiah

my tuisyen friends

siapa cun sangat niy?cikgu mathematik aku.
asyik bergambar je,berehat sekejap.orang semua tengah angkat makanan air dan segalanya aku pergi berphotoshot je.opps!.hahaha.
terserlah ketembaman pipinya



dengan dinding pun jadilah

hah,itulah jadinya kalau dah tak de kerja.haish


ehem,ehem..



tunggu punya tunggu bermulanya acara niy,akhirnya bermula juga.pengacara majlis harap maklum tidak berpengalaman.ahah.*opps!sorry.hahah*meh sini aku bagi tahu nama pengacara tuh.nama nya fataehah.mulutnya boleh tahan becoknya tapi sebenarnya dalam hati ada taman *ceh!*.dah tahu dah?sudahlah yee.

lepas dah habis minah tu cakap entah pape tu,apalagi makan!.haipp!baca doa dulu.ehehe.

banyak wow

more colourful



muka mintak penampar.

manusia yang tak pernah makan,macam ni lah jadinya

cikgu makan tak ajak



peace ^_^

tengok tuh,kalau bab makan,hmm memang tak ingat dunia.macam orang tak pernah makan.lagi-lagi si atiqah tu.kalau boleh satu balang kuih tu dia nak lahapnya.nak buat macam mana,kawan aku juga.ahahah.tetapi kepada anda yang sedang menonton ni janganlah ikut budaya gelojoh seperti ini ye.ahahah.just kidding ^^.

what motif?




teha!cepat!..eh?yang belakang tu jangan tiru

ayu gitu aku senyum.ahaks!~


lepas perut masing-masing dah kenyang,apalagi tidur.hahaha.bukan tidur tapi soduko.muka semua khusyuk je padahal satu apa pun tak tahu.jawapan pun bukannya betul.sama je macam aku.ahahha.

my science teacher and her son


dik,meja ada bukan nya tak de

hero akan datang

hero and heroin


senyumlah senyumlah ahai cek mek molek

orang semua sibuk main game,budak-budak ni boleh bersuka ria lagi.hurm,sabar je lah.tapi camera aku yang jadi mangsa nya.

kalau dah nampak hadiah bernombor-nombor ni,semestinyalah tukar-tukar hadiah.korang nampak tak hadiah nombor 15 tu?itulah hadiah yang paling misteri.hahaha


10


alahai,bukak hadiah pun nak becok

alololo,tomeinya.haha

tak pasal-pasal nama aku yang pertama sekali.well,anak pm mesti didahulukan.*cewahh!*.hhaha.apa-apa pun aku dapat hadiah imanina.

sabar hannan




first time aku tengok teha pakai baju macam ni.feminin.mengoda.haha



tengah best tengok hadiah orang,tetiba je perempuan india niy telah mendapat hadiah misteri itu.wahh!.aku belum apa-apa lagi dah panjat kerusi dulu.hahah *memalukan sungguh!*.
jeng!
jeng!
jeng!


KATAK!.ahhh!!



hahahhx.kesian ester.nak buat macam mana dah dapat ,silalah bawak pulang yee.hahah.








lepas dah puas tukar-tukar hadiah,bagi lah hadiah kepada yang pemenang-pemenang dalam permainan soduko,word search dan bermacam-macam lagi lah.

tetapi ada lagi satu game ,game muzik chair ,cuma masa tuh camera aku memory full.haish,masa ni lah kau nak memory full ye.tapi yang aku marah nyaa,aku dah duduk kat kerusi budak lelaki tu boleh tarik kerusi aku.pehhh!.sememangnya duduk atas lantai lah.sakit oiii.hish!tak padan yang kecik tol.nasib baik tak de gambar nya,kalau tak.haish!.sabar najwa.ini hanya permainan semata-mata.lagi pun aku dapat hadiah yang pertama okey.ahahah.

kalau korang tengokkan,macam bukan hari guru pun ada sebab yang main game nyee pelajar yang main  bukannya guru.hahahx.tak apalah.heheh.okey,sebenarnya banyak lagi gambar tapi kalau nak tunggu si teha tu upload,hurm..memang sampai tahun depan pun tak rasanya.cukuplah gambar apa yang ada ni yee.

okeylah.Assalamualaikum.bubye=D

2 comments: