Saturday 19 May 2012

exam

Assalamualaikum
exam!exam!exam!.oh no!.bila exam je kena baca buku.segala bab aku baca.jap lagi yang aku baca tak ada.bila nak exam je buku penuh atas meja aku.sesi mengingati apa yang cikgu telah ajar.

sampai je sekolah dah berdebar-debar.belum lagi dapat kertas.kertas da dapat je,yee semestinye aku baca doa.buka je kertas soalan,alamak!.hehehe.

lagi-lagi kertas math dengan kertas sejarah.sejarah dengan math aku dah.kenapalah cikgu buat sekali dalam satu hari tu.dua-dua menakutkan aku.tapi dah lepas dah.tinggal tunggu keputusan je.aku takut keputusan sejarah niy.aduh!.harap-harap aku lulus.korang doakan aku taw,aku lulus semua subjek.

minggu depan ada lagi periksa.straits satu minggu tuh*eh?betul ke ayat aku tuh?*.huh!.tak apa.aku akan buat yang terbaik!.aku da kalahkan semua orang dalam kelas tu.cewah!.

korang tolong doakan aku eh,semoga aku lulus semua subjek ^_^
assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment