Tuesday 5 June 2012

hari pertunangan?siapa tunang?

Assalamualaikum

hari makin hari semakin ramai orang bertunang.aku bila lagi?*gatal*.eh?,belajar belum habis nak mengatal pulak.haish!.haha.just kidding^^.sebenarnya pada hari ahad lepas saudara aku ada buat majlis pertunangan.dah saudara aku bertunang aku mestilah datang kan?.

korang ingat tak yg saudara aku wedding bulan lepas lepas dan lepas?.hehe.hah,yang itu kakak nya yang bersanding ,ni adiknya pula yang bertunang.

jom lah kita tengok gambar yang aku dah upload ni 

la..la..la..la..



ayu gitu kak farah.hehhe

akhirnya aku dapat juga ambil gambar ni.memang susah nak ambil gambar.sebabnya camera kalau kat sana mesti berjaga-jaga.berjaga-jaga dengan budak kecik ni.

bukan yang kiri tu,yg tu aku.tapi yang kanan tu .

tapi aku dapat juga selamat kan camera aku.heheh.bila nak ambil gambar je ,tengok kiri tengok kanan.macam nak lintas jalan pulak.hhehe.


mana satu cun?



semua gambar ni aku tak cilok.heheh.gambar sendiri okey.apa-apa pun tahniah buat kak farah.

twins?
okeylah.cau dulu.Assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment