Wednesday 6 June 2012

sesi perkenalan?

Assalamualaikum

huduh

hai uollls!.sihat?.ehehe.setelah lama aku mengupdate blog ni,tak pernah aku memperkenalkan tentang diri aku ni.kan?.apa-apa pun harap maklum jangan terkejut dengan gambar di atas itu.

sebenarnya tak ada apa pun yang special tentang diri aku ni.aku sama seperti manusia biasa.makan minum tidur semua aku pernah.*semua orang pernah oii*.aku pun tak nak beritahu segalanya about me.cukup sekadar perangai aku.boleh?

aku ni seorang yang pemalu.peramah?ermm,kalau peramah tu memang lah tak sangat.gitu-gitu je.tapi kalau korang nak tegur apa salahnya kan?.sikap pemalu aku ni ada batas nya.tak sampailah nak lalu depan orang pun aku malu.aku malu bila aku tak kenal orang tu.tapi bila dah kenal perangai aku macam hantu.haahahah^^.

kalau korang nak tahu perangai aku ni,korang ce tanya kawan-kawan aku.mula-mula aku memang pemalu,tetapi da lama kenal,hurm..,perangainyaa.Masyallah..kepohnyaa.al maklumlah perempuan memang cengitu.tetapi bukan lah kepoh yang teramat kepoh.aku kepoh dengan kengkawan aku je.yang lelain tu,tak lah yee.

ada lagi satu aku nak beritahu ni.mehh sini.aku ni kalau korang nak kenal -kenal boleh tetapi aku jarang sedikit dengan lelaki yang nak berkenalan ni.kalau perempuan yee aku boleh.lelaki ni sebab apa aku tak layan sangat?.sebab aku dah masak sangat dengan perangai lelaki ni.tapi kekadang ada juga aku layan tu pun sesetengah lah.harap maklum lah.bukan sombong yee.*paham ke apa yang aku terangkan ni?*

okeylah.itu je kot aku nak memperkenalkan.tak usahlah nak beritahu banyak tentang diri aku ni.cukuplah sekadar itu je yee.aku harap korang fahamlah apa yang ceritakan tu yee.maaf kalau tak faham.hehe.

okey,gambar ni tak de kena mengena pun

assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment