Friday 15 June 2012

keletah budak kecik

Assalamualaikum

haloo!.hari ni aku nak update blog.hari tu aku dah cakap kan yang aku pasti update.hah!,inilah masanyaa.hari ni jangan sedih-sedih lagi dah.haaha

bermulanya pada hari khamis 14.6.2012 telah berlangsung nya ujian di pusat tuisyen ku.*ceh!ayat dramatis!*hahah.padahal dari hari rabu dah start .semalam tu pun ujian sains.





aku rasa ujian kat tuisyen masa sains lah best.sebab apa taw,sebab kiteorang bukan macam ujian macam ulang kaji pun ada.cikgu pun ada kasi jawapan .siap berbincang lagi.hahah.terbaikk lah!.

hah!,aku ada satu benda nak kenalkan ni.budak ni memang nakal.budak ni memang suka cari pasal.mula-mula masuk tuisyen tak de lah macam ni.tetibe jee mulut sudah kepoh.kepoh dia,pehhh!.mengalahkan makcik.korang nak tahu siapa?hah,tengoklah gambarnya ni




main cak-cak pulak

hah!itulah budaknya.yang pakai baju biru tu.sedar yang kecik betul dia ni.ada je kepoh dia sepanjang kelas tuisyen tu.mentang-mentanglah dia tak ada ujian,asyik nak mengacau jee.


eh??kantoi kau atiqah tengok buku.hahahh.


eceh!atiqah,konon khusyuk lettew

meja bersepah.bukan nya bersepah dengan apa pun tapi bersepah dengan makanan.haha.masa tu cikgu kiteorang bagi coklat.so,ambi je lah jangan malu-malu.tapi yang air kotak tu bukan yee.tu beli sendiri.sambil memikirkan jawapannya apa,sambil-sambil tu coklat masuk mulut.hahah


akhirnyaa!siap jugak .fikir punya fikir apa jawapannyaa.siap juga aku buat.


tengok tu,dia dah pakai beg dah.belum balik lagi dah pakai beg.tak sabar betul nak balik.

itu je lah yang aku nak share kat korang kot.tak seberapa pun.dan sebenarnya memang aku tak bawa camera setiap kali ada tuisyen tapi disebabkan cikgu nak gambar-gambar masa hari guru haritu .so,dah alang-alang bawa tu,apalagi snap je lah.heheh.tapi maaf gambar aku tak de.huhu.sedih.hahah.

okeylah.Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment