Thursday 29 December 2011

trip 3 kat Kuantan,Pahang

Assalamualaikum..hye!..sehat??...ok hari ini kita sambung trip kat Pahang tu yee...acewah!mcm ckgu pulak..hehe...okeoke...kite smbung yg hari itu..hari itu psl trip 1 ngn 2..so,niy trip yg last...hari last aku ngn family kat sane..lagipon abg aku da selamat hantar ke sane..so,tinggal jelaa 4 org...hehe...tpy yg aku pelik tuh..mse nk pergi sane tuh punye laa jauh smpai sana pon tghari..bile balik jee..cepat jee..slalunye kalau balik smpai mlm..tpy niy x sampai mlm da sampai umah..sempat agy berhenti kat tepi jln tok mkn buah durian sbb ayhku mengidam...hahahx...pztu troz kn perjalanan...pon singgah lagi satu tok mkn...sbb x mkn tghari..heheh..singgah mkn kat ayer hitam..tmpat murtabak tu...bile habis je mkn,hujan pulak..habis banjir..aku terpakse sengseng sluar..hahahx!...okeyhlaa..tngoklaa dulu gambar niy puas2 yee..
mom n dad

eh?eh?

eehhh?jap..lom ready agy

hah!okeyh, ready


sampai jee umah..troz pggil musang..heheh..kucing jiran sblah..heheh..habis tu kucing due2 hilang...nk buat mcm mnew..kucing jiran pon kucing jiran laa....huhux...mmg penat perjalanan tu walaupon bkn aku yg drive,...heheh....
dlm kereta

yeah!musang!
itu laa kucing jiran..comel x?...comel sesgt!..heheh...okeylaa..mls nk cerita pnjang2..nnt korang bkn bce pon..kn?..hahahx..Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment