Thursday 8 December 2011

sambung cerita..

Assalamualaikum...halo!!....hari niy aku nk smbung cerita yg tersangkut...psl aduhh..sakitnyer!..ingat x??...heheh...kali aku  pegi sbb da di arh oleh doktor ...aku ingat hari niy pkai braces atau cabut tpy..just cek gigi aku jex...pehhh!bile seyh nk pakai..huh! penat betul...tpy mse nk tggu 6ber giliran tuh...mmg aku seram sejuk giler..aku takot!..tbe2 6ber aku da dipanggil....aku pon berdebar mcm org x tentu arh...kali niy doktor lain plak aku ingatkn yg same..kali niy doktor nyer garang..ish!..seram aku..pztu pmbantu dye laki plak tuh..malu seyh nk baring!...pztu mggu dpn hari jumaat aku kena dtg agy..aku hrp2 mggu dpan terus pakai braces..aku x nk lme2..tpy aku takot..hahhx!...okeyhlaa..kita bersambung mggu dpn yar!..Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment