Saturday 3 December 2011

anda ingin bergaye??

Assalamualaikum..haloo semua!....korang nk bergaye x?..mestilaa nk kn..x kn laa x nk...aku pon suke bergaye tpy aku suke bergaye yg simple jew..x berapew suke sgt yg terlalu vogue..hehex...tpy kalau nk bergaye tuh x yah laa terlalu vogue sgt...*jealous*..hahahx...sbnarnyew kn,aku niy jealous kalau org tuh bergaye cntek..kalau boleh aku pon nk bergaye cmtu....tpy..aku niy suke yg simple je..nnti kang kalau aku bergaye lebih2,korang jealous lak..hahahx...*perasan*...heehhx...okeyhlaa..niy ade sedikit butiran yg aku dpt..cewahhh!..hahahx..enjoy yar!


eh?yuna?...x de gmbar len kew nk letak?..hahahx...suke hati aku laa nk letak gmbar siapew pon...lgipon gmbar niy aku cilok kat blog kaq ami...ami.sptnkswthrt.com..heehhx..tpy aku x taw laa kaq ami cilok kat mnew??...hheehhx...sbnarnyew alu letak gmbar Yuna niy sbb Yuna niy pndai bergaye..i love it!..aku teringin jugak nk bergaye cmtu,tpy nnt kang org nmpk aku da mcm apew plak...hahahx...okeyhlaa...tu jew aku nk kongsi kat korang semua...Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment