Thursday 8 December 2011

kampung...

Assalamualaikum...hye semua!..sehat??...hari tuh aku ade nk cerita kn kat korang psl aku kat kmpong kn??ingat x??..heheh...hari niy aku smbung kn cerita yg bersambung tuh  yee.....

mmg best duduk kat kmpong walaupon aku x knl org sekitar situ..bebas..x laa bosan sgt duk kat kmpong tnpe komputer...mmg best!...nenek aku mmg the best!..heheh...nenek aku pon da semakin sehat semasa aku ngn adeq aku kat sane...ceria sentiase..=)..heheh...
suka suki..hahahx!

niy laa nenek kesayangan aku!

sempat agy aku posing..hahahx

wahh!wahh!wahh!termenung jauh nmpk

hahahx!huduh

laman kmpong..

mkn pon smpat amek gmbar

ecewah!...
niy semua gmbar2 aku kat kmpong tpy aku x tunjjukn semua..nnt kang da mcm apew plak..heheh....kiteorg baru dduk kat situ 2hari je..nnt mggu dpan dtg agy..hooray!..hehehx..tpy kesian plak ngn ibu aku..huhu...okeyhla...tuh jex yg aku mmpu buat..cerita ntah apew pew jex....Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment