Friday 30 December 2011

saya nak kasut itu!!

nk!!nk!

niy laa yg sudah aku jatuh cinta

 i want!


Assalamualaikum..hye!...aku nk kasut itu!!...nk kasut itu!..kasut pew?...hahahx..sbnarnyew..aku sudah lama
jatuh cinta dgn ini kasut..tpy tu laa hargenyew mhl..lgipon aku niy budak mnew adew duit nk beli mhl2...huhu..sedih!...huhu...tolong belikn boleh??...hehe..*muke x taw malu*..hahahx!..mmg sudah lame aku tngok kasut tu..geram jee aku tngok kasut tuh..dlm hati ckp'bilelaa aku nk pakai kasut tuh'..huhu...mcm org mengidam lak..hahahx!....lgipon aku saje yg luahkn perasan yg aku pendam selama
niy..acewah!..hahahx.sbnarnyew kasut2 niy ade kat laman web http://thecalaman.blogspot.com...bile aku bukak jee lmn web ini...rase geram jee tngok kasut sume tu..haish!..okeylaa..Assalamualaikum...bubye!

No comments:

Post a Comment