Friday 2 December 2011

jom cuci mata!...

Assalamualaikum..halo..halo..halo semua!...sehat??..hehe...jom cuci mata!...tpy bkn cuci mata korang ngn air yee..not!..tpy cuci mata ngn kasut..hehex...skrg niy aku mmg nk beli kasut..tpy almaklumlaa x ckop duit nk wat mcm mnew...hurm..termenung je laa..huhu...siape laa nk belikn kite kasut..hehehx...buat muka kesian konon..hahahhx,,tpy mmg aku x de duit..aku niy baru budak yg berumur 14 taon da berangn nk pakai kasut mahal..haishh!...hehehx....okeyhlaa..enjoy with this picture yar!

aku mmg suke kasut niy!



mcm nk beli sume jee..hehhx..tamak betul aku niy..sume nyer cntek2...siape leyh belikn kite?..muke x taw malu mntax org belikn..hahahx...niy laa budak zaman skrg pilih kasut yg mhl2...aku pon same jugak..hahahhx...aku ny kalau kasut mesty yg mahal..tpy kalau yg len tu aku x kisah...pztu aku niy memilih sikit..sikit je x byk pon..hahahx..okeyhlaa...sudah mlm..nk tidoo...Assalamulaikum..bubye!..=)

No comments:

Post a Comment