Thursday 6 December 2012

2 december 2012

Assalamualaikum

haluu ! . 
pang kompang kompang kompang kompang !!!.hah,tahu sangat laa tu kalau dah kompang kompang tu.of course laa majlis kahwin kan?.al maklumlah cuti sekolah.lagi lagi bulan 12.hah!,berderet kad jemputan.manjang jee kahwin.nak buat macam mana dah orang tu nak kahwin,tak kan nak salahkan pulok.

hah!,tarikh yang kat atas itulah tarikh perkhawinan aku.ehhh,salah.tarikh perkhawinan sepupu aku.tersasul pulok.haha.muda lagi eh,tak payah nak menggatal.

okeylah.tanpa membuang masa dan waktu,najwa tunjukkan gambar gambag yang najwa upload ni.tadaa~



bergambar dengan pengantin HARUSLAH !


mula mula aku tengok,aku pun tak tahu apa yang dibuatnya.dia macam adat laa.tapi aku tak tahulah nama permainannya apa.

bergambar dengan dia memang wajib

siapa cun?hahaha

bergambar dengan sepupu cun meletupzz!

3 dara pinggitan

gambar yang kat atas tu pada malam sebelum keesokkan harinya.majlis akad nikah laa senang cerita.haha.memang malam tu gambar aku yang melebih dari pengantin.macam aku pulok yang pengantinnya
my outfit malam tu,aku pakai colour block.merah dan hijau.hang berani?

pada 2december 2012 baru laa hari persandingannya.kali ni tema pink.ala jambu jambu gitu.tadaa!~

ish budak ni,aku nak ambil gambar sempat pulak kau posing eh

keluarga bahagia.eh,sorang tercicir

peace yow!

mat jambuuuu

ketua jambu

yeahhh aku tinggi

abaikan tudung aku yang senget


peluh yee bang





opps! tersnap pulak gambar ni

amboi kau edan syirah.




budak peace

no komen

alalalal,suap manja pula.


jangan pandang sebelah mata.kalah aku

sekali lagi gambar aku yang lebih banyak dari pengantin.normal la tu kan.sepupu yang kahwin aku yang excited.bukan apa tumpang gembira.haha.

anak anak sedara semua sporting sporting .bila nak snap je,mulalah posing dia.haha

harap maaf kalau gambarnyaa kurang memuaskan.al maklumlah camera biasa jee.bukan camera yang besar gedabak tu.

apa apa pun selamat pengantin baru kak farah!.semoga berkekalan sehingaa ke anak cucu.amin~

okeylaa,sampai disini sahajalah for this entry.dah tak ada idea nak cakap apa.cukuplah sekadar gambar melebihi 10 keping.semoga terhibur

cantik tak inai kita?kau hado?


Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment