Tuesday 20 November 2012

aku dan kucing

Assalamualaikum

chomel

haluu !haluu!.kucing siapa kat atas tu?kucing akulaa.comel tak?hehe.actually hari ini aku nak story mory kat korang tentang aku dengan kucing.ada apa aku dengan kucing.haha.tapi sebelum itu ,dulu aku mempunyai 11 ekor kucing.semuanya comel loteh macam tuannya.acewah!.tapi separuh daripada itu ibu aku telah menghantar ke kampung.dan sekarang seekor demi seekor hilang entah kemana.oh,sedih sungguh !

okey okey that is my intro.haha.sekarang aku akan mulakan story mory aku.jeng jeng!

dulu masa aku kecik kecik aku ni seorang yang takut dengan kucing.sampai pergi makan kat restoran duduk bersila.takut yang teramat.takut bukan apa pun takut sebab geli kena bulu kucing itu dengan takut kena cakar.aku ada pengalaman ,dimana masa itu aku ngan family makan dekat sebuah restoran ni.restoran biasa.aku pun duduk sebelah ibu aku dengan adik aku.aku pun rapatkan kerusi aku dengan adik aku sebab adik aku pun sama penakut kucing.bila aku tengah makan dengan penuh khusyuknyaa tetiba aku ternampak kucing ada kat belakang kerusi aku,i mean kat atas kerusi.tepat-tepat kat punggung aku.aku terus menjerit dan bangun.macam nampak ada harimau.semua orang tengok.oh,malunyaaaa.

selepas itu ada seekor kucing betina ini terberanak dekat depan pintu rumah aku*dekat rumah lama*.bukan pintu gate.memang masa itu aku tak keluar rumah.duduk je rumah macam puteri lilin.nak pergi sekolah pun suruh ayah aku halau kan dulu.haha.tapi bila tengok anak kucing itu comel jee.aku mula sentuh bulu anak kucing itu.dan sejak dari itu aku tak takut dengan kucing.dan sangat rapat dengan kucing.

kenit

sebenarnya macam pengalaman aku dengan kucing ini.tapi aku story sikit je laaa.for your information aku peminat tegar pada si comel ini kucing!.sekarang aku dah tak takut kucing dah,kucing jee yang sekarang takut aku.haha.pergi restoran pun tak bersila lagi,siap belai kucing lagi tu.hehe.disebabkan itulah aku ada 11 ekor kucing.duluuuuuu la.sekarang nan hado =='

antara banyak banyak kucing yang aku bela dulu,kucing kesayangan aku ialah chomel !.comel seperti tuannya juga.haha.gambar yang atas sekali.aku pun ada juga bela kucing yang bulu nya lebat.dia bukan parsi tapi bulu dia lebat sangat.macam ni 

gebu

cuma gebu ni penakut sikit.kesebelas kucing aku itu takut dengan orang lain selain dengan family aku.bila ada orang datang rumah aku je ,lintang pukang dia lari sembunyikan diri.hehe.comel sangat.

okeylah,aku rasa sampai disini je kot.aku pun malas nak berceloteh banyak banyak nanti bukan korang baca pun.and lagi satu gambar gambar ini semua adalah kucing aku.tapi aku letak sikit je laa.

chomel


aku harap terhibur laa.maaf atas kesalahan tatabahasa atau apa apa je laa.haha
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment