Sunday 18 November 2012

my habits ?

Assalamualaikum

hello uolls !.macam mana cuti sekolah ni?best?mesti dah rancang dengan family kan nak pergi holiday.if uolls ask me,i said :my holiday is so awesome . you know where?at my house.awesome holiday.eating,sleep,eating sleep.okey boring -.-

okey malas nak cakap pasal cuti sekolah yang membosankan.so,today aku nak share kat korang my habits.actually i don't know what my habits.lol.

peace ! .semua orang tahu kan.dan aku rasa semua orang pernah buat peace.yang tak pernah tu tak tahu laa.daripada kecik yang aku tahu peace bila bergambar sahaja.hahaha.aku pun tak tahu belajar tang mana peace ni.aku dengan adik aku jee yang berpeace peace ni.yang lain nan hado.










actuallykan this entry saja je buat sebab dah lama tak update blog yang lawa ni pastu no idea nak update apa.hah!,terimalaaa update aku yang mengarut lagi mencarut ni =='

bodoh bodoh je aku buat entry about this.actually is not my habits sebab aku rasa semua pernah berpeace sebanyak yang mungkin right?ini bukan habits aku sebenarnya.seperti yang aku cakap i don't know what my habits.

okeylaa.cukuplaa sampai di sini sahaja for this entry.entry entah pape.harap maaf atas kesalahaan tatabahasa saya berbahasa omputih.semoga terhibur ~

Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment