Friday 9 November 2012

Anugerah Skrin 2012

Assalamualaikum


hello gergeous !.seperti yang kita semua tahu semalam ada anugerah skrin right.so,korang semua tengok tak?.kalau kau tanya aku mesti laa tengok.gila kau tak tengok !haha.dengan penuh khusyuknya aku tengok tahu.kau hado?haha

tema pada kali ni seperti yang kita tahu iaitu fastasi.bila aku tahu jee tema dia itu,aku terus suka.suka tak terkata tahu.aku ni memang suka fantasi fantasi ni lagi lagi baju bajunya.wow!,teringin sangat nak pakai.dulu kecik kecik aku pakai laa .memang dreaming aku nak menjadi seorang cinderella yang paling cantik yang memiliki istana yang sangat besar dan indah.cewah!.tak apa tak apa.bila aku dah besar nanti aku akan buat baju  aku sendiri macam gambar sketch kat sebelah kanan itu.tapi itu baru satu sebenarnya banyak lagi lakaran aku.hehe

okeylaa,kalau aku berceloteh panjang panjang pun siapa nak baca kan?.so,tengok gambar-gambar yang aku   upload ni hah.


cantik sangat dress Neelofa.serius seperti princess !


ala-ala alice in wonderland.aww!sukanyaaa.menjadi sangat


mickey mouse.comel jee


alahai seperti prince and princess.shaz jazle look smart !


wow!,didie alias always look gergeous


simple jee nabila huda.but cantik sangat aksesori itu.


aww!,persis ratu jahat gitu.haha.just kidding



red riding hood 




wow!,erry putra you look smart !



awww!.aku paling suka sangat dress didie alias pakai itu.ala-ala alice in wonderland gitu.walaupun corak dia just bunga tapi tetap nampak cantik.suka yang teramat!


black man and red riding hood by rozita che wan.ni pun aku suka!.cantik sangat baju rozita che wan!


dress erra fazira.awww!.sukanyaaaa!.cantik sangat sangat!.suka tengok lengan dress itu .combine 2 colour dark blue and red.lengan gelembung.suka sangat !


okey.antara kesemua dress dress yang artis pakai aku paling suka baju didie alias sebagai presenter and baju erra fazira iaitu snow white.suka sangat!.aku memang teringin nak pakai baju tu.tetibe muncul depan mata.aww!lagilaa aku jadi gilaa.rasa macam nak pinjam jee baju tu.haha.

haish,bilaaa aku nak pakai baju macam tu.i want to be a cinderella pastu ada sang putera selamatkan aku.betapa indahnya hidup.okey stop!bahaya betul kalau aku dah mula berangan.

huh!,bawa bertenang najwa.huh!~

antara baju baju tu semua ada tak sama design aku yang sebelah kanan itu?.aceceh!.hahaha.okeylaa.tak boleh cakap banyak banyak.kalau cerita pun tak habis pasal dress tu.

sampai disini sahajalah
assalamualaikum.bubye :)

No comments:

Post a Comment