Friday 2 November 2012

last day school

Assalamualaikum

hai kamu kamu semua !.sebelum itu selamat bercuti.bagi pelajar form 3 je laa.student form lain tu teruskan sekolah yee.cuti tahun ni boleh dikatakan dua bulan.wow!,lamanya.

aku pun tak tahu kenapa dah nak last day sekolah aku masih pergi ke sekolah.aku pergi pun ada sebab deyh.bukan suka-suka.last day sekolah tu pun muka aku masam jee.no mood actually.mata pun agak bengkak sedikit.huhu

nasib baik cikgu yang jaga budak perempuan tak kunci pintu macam budak lelaki.haha kesian.asal setiap setengah jam jee aku keluar jalan-jalan.haha.dengan tanpa pas keluar kehulu kehilir dan tanpa muka tak bersalah lalu depan cikgu disiplin.boleh dikatakan tawaf satu sekolah.

al-maklumlah selalunya hari last day ni bergambar jee kerja nya.bagi sesetengah studentlaa macam aku ni.okeylah tengok laa gambar yang tak seberapa ni.

my classmate

lagipun masa akhir akhir sekolah ada pertandingan uji bakatku.actually aku nak masuk bertanding tapi aku kesian kat peserta yang lain kalau aku masuk semua jealous dengan suara aku yang merdu ini.acewah!haha.

sungguh sayu aku dengar dia nyanyi


nasyid modern contemporary uolls

shezy nyanyi lagu aku.acewah!

balet

no komen -.-

tengah syok syok tengok persembahan ni tetiba perasan dengan budak ni tengah tulis sesuatu.

amboi,tekun sungguh?

dari tadi asyik menulis jee.nak komen kee tulis lirik?






dari hari kedua last sampai hari terakhir masih bergambar.

khusyuk beno aku

eh,cikgu awat malu malu

cikgu zaini dan cikgu math saya cikgu rafizah


cikgu sejarah aku


cikgu kh aku cikgu hazlinah.baik sungguh cikgu ni.
 and kalau korang nak tahu cikgu hazlinah ni tak pernah marah kelas aku pun.tengok tu.jangan jealous.haha


pada mulanyaa carilaah cikgu faisal nak bergambar jap lagi cikgu pula yang malu.adesh!.sudahlaa,jalan-jalan jumpa dengan cikgu-cikgu ku.snap ajalah.macam bergambar dengan artis gitu.

walaupun mood nan hado  masih tu tapi masih lagi mampu senyum sampai ke telinga.

okeylah,tak ada idea dah nak kata apa ni.apa-apa pun for student spm good luck for your exam!
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment