Tuesday 18 December 2012

result PMR

Assalamualaikum


haloo !.result pmr keluar ! result pmr keluar !.ahhhhhhhhhhhhhh,jadi gila semua budak form 3 tahun ni termasuklah aku.takutnya tak terkata sambil menhitung hari.

dan pada hari ini iaitu 19 December 2012 tarikh keluarnya keputusan pmr.hari yang dinanti nantikan oleh semua budak form 3 dan hari yang berdebarkan.

bangun pagi jee aku terus mandi bersiap pastu tunggu ayah aku yang pergi beli buku tulis adik aku.tangan aku sejuk kaki aku sejuk.dap dup dap dup semakin pantas.tak ada selera aku nak makan breakfast just minum air kosong seteguk je.duduk depan komputer ,sempat lagi sign in twitter.turun naik turun naik tangga dah macam orang apa entah.

sampai je sekolah tunggu nabihah sekejap sebab tak sanggup nak amek result sensorang.aku suruh ayah aku tunggu dalam kereta jee.haha.masuk je sekolah ,dengan menyibuk dan kepohnya aku ngan nabihah tanya classmate classmate kiteorang result dapat berapa A?.jiwa aku semakin tak tenang bila dengar result kawan kawan aku.dengan rela hatinya aku pergi beratur.dengan muka kesian.sampai giliran aku,mengigil gigil tangan aku tanda tangan kat kertas tu.dapat result terus bawa lari baru tengok.


Alhamdulillah !!!.bersyukur sangat.walaupun aku tak dapat straight A tapi my mom and dad masih bangga dengan aku.aku pun tak sangka dapat 3A.sebab aku target minimum pun 1A or 2A and setakat lulus je.tapi alhamdulillah.

kawan kawan aku pun dapat keputusan yang cemerlang.tahniah kepada semua kawan kawan aku.and congrats kepada siapa yang dapat straight A.bagi siapa yang tak dapat result yang memuaskan tu jangan putus asa.ni baru pmr bukan spm.nanti spm buat betul betul.

kepada kawan kawan abang abang akak akak ibu ayah semua terima kasih kerana dengan berkat doa korang juga aku dapat result seperti ini.

okey,itu sahajalaa for this entry.happy holiday!
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment