Wednesday 19 December 2012

adakah?

Assalamualaikum

hai !!.today aku tak nak letak gambar.malas pulak nak letak.sekali sekala tak upload tak salah kan.seperti yang kita tahu budak budak form 3 baru sahaja mendapat result dieorang termasuklah diri aku.ada yang sedih ada yang happy.

tahun depan sudah form4.macam aku tak percaya pulak aku dah nak form 4.wow!,cepatnya aku membesar.lagi dua tahun je sekolah.ceh! ceh!.hingat dah besar sangat lettew.

semua masih terfikir fikir,aliran apa yang akan dieorang ambil.aku pun tak tahu.aku ada juga mohon sekolah vokasional tapi tak tahulah dapat ke tidak.kalau aku stay pun ,aku pun tak tahu aku dapat masuk aliran apa.sama ada sains,teknikal or sastera.tak kisahlah dapat masuk yang mana.belajar juga nanti.aku memang nak sangat masuk sekolah voka sebab kemahiran kan.aku minat.walaupun kena duduk asrama.aku terpaksa korban sikit.kalau dapatlah.tapi ibu aku suruh aku stay je sebab nanti tak ada nak tolong ibu masak.oh,okey fine -.-

almaklumlah,sorang je anak perempuan yang boleh diharap.yang lain hampeh.walaupun semua dah besar tua bangke tapi hampeh.

tak kisahlah stay ke tidak.yang pasti aku belajar.sekolah lama tu pun sekolah juga.sama je.

okeylah.sampai sini je kot.malas nak taip panjang panjang.
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment