Wednesday 31 October 2012

tuition

Assalamualaikum

haloo !.jom pergi tuition.aceceh!.dah nak habis sekolah baru nak tuition.haha.tuition,tuition kelas tambahan kan?.tuition biasalah untuk menambah kecerdikkan.okey malas nak merepek entah pape.

sebenarnya aku just nak ingatkan kembali kenangan tuition ni.rindu pula aku nak pergi tuition.rasa macam nak pergi jeee.haha.lagipun cikgu math kiteorang dah pindah dan banyak sangat kenangan dengan cikgu tu.
nasib baik ada ambil gambar.

hah,tengoklaah apa yang patut.

hamboi,cikgu bergayut jee

hah,itulah cikgu math tuition aku yang cun!

dan aksi sudah bermula tanpa kawalan. 

terserlah tembam

gadis pipi bulat

sila turunkan tangan ada.

kenapa hannan?

posing je lebih minah ni


cikgu,sabar tanda kertas,tak pasal pasal koyak

sedapnya kau duduk atas meja.kau ingat raja?



aku tak tahu nak cakap apa gambar atas tu,sudah bermula photoshoot syok sendiri

blog aku sekali taw !



eh,terbaliklah aku pegang

ish,kacau betul aku nak photoshoot

okey,aman


hannan,are you okey ?

ek eh cikgu



bermacam-macam gelagat.and for your information,gambar ini sebenarnya kiteorang tengah periksa.periksa pun sempat lagi bersukarela.al maklumlah excited sangat periksa memang cengini.

okeylaaa,tak banyak sangat aku nak cakap pasal ni.tapi yang penting kenangan manis bagi aku!.

Assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment