Friday 19 October 2012

eating as you can

Assalamualaikum

well you know dah akhir-akhir tahun ni pelajar mestilah buat jamuan kan?.tapi jamuan aku ni seperti bukan jamuan.serius!.tak semua yang datang.yang datang pun tak sampai 10 orang O.o 

buat dekat mana tu macam biasalah ioi mall tu.mula-mula fikir budak cina akan datang tapi hampeh.tapi okeylah budak lelaki sporting datang juga.walaupun tak ramai yang menghadiri majlis jamuan kelas aku tetap tegar melakukannya.acewah!








tak cukup matang -.-

najwa sila tutup mulut anda
kelaparan yang dialami masing-masing sudah dimasukkan dengan beberapa ketul ayam.erkkkkk!.alhamdulillah.

walaupun tak ramai,jamuan masih dilakukan.selepas semua dah dapat ayam masing-masing,apalagi karaoke lah.nak tengok wayang tak ada cerita best .so,karaoke itu sahaja lah yang best.sekarang masa untuk memecahkan suara .jom!

jakun kat rumah tak ada 

khusyuk betul  budak tu nyanyi

hamboi  
eh?syakir pun ada.sibuk je

muncung seperti donald duck tu semestinya wajib bagi setiap perempuan


masing-masing pekak apabila berada dalam kbox.hah!apaaa!aku tak dengar laa oii!.hahaha.sampai dah nak pecah gegendang telinga ni hah.

tak pasal-pasal aku yang kena rasmikan dulu kbox tu.waduh!,suara sedap ke tak nyanyi ikut sedap hati jee.haha.sampai dah pening nak nyanyi lagu apa.

selepas dua jam berlalu dalam kbox tu apalagi keluar dah.dah tak reti-reti nak keluar.haha.tapi apa-apa pun memang best !


outfit : bawal 2tone , black shirt , pink cardigan , long necklace ,black jeans , chocolate sling bag , red flat shoes fabiano ricco

dan lagi satu ,aku pun tak tahu kenapa gambar azamat ni banyak betul dalam camera aku -.-
dan satu lagi,tajuk tu memang tak de kena mengena langsung dengan apa ada dalam gambar =.=

okeylah.itu sahajalah untuk hari ini.
assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment