Wednesday 17 October 2012

open house

Assalamualaikum

sudah sekian lama aku tak mengupdate blog aku yang lawa ni.tengok tu dah penuh dengan habuk.okey itu tipu.tak ada habuk pun.okeylah,sebenarnya aku nak update pasal ni dah lama tapi disebabkan nak fokus for pmr so,stop lah kejap kan.

okey,aku harap tak ketinggalan lah aku nak update pasal open house.walaupun dah berhari-hari lepas lamanya,aku tetap tegar untuk mengupdatenya.

pada bulan berapa entah aku pun tak tahu ,kawan aku ni ada buat open house kat rumah dia .so aku datanglah kan dah dia jemput.korang tengoklah gambar ni yee.



amboi nabihah

memang tak sah bergambar dengan minah ni
for your information aku orang petama tahu datang open house kawan aku ni.dia punya excited datang awal.hahaha.




i don know why my face look so ugly

alahai sopannya

sopan?hurm...



amboi kau azwa

karipap cecah air?




ehem!,rajinyaa dia ni.anak siapa lah

jom amek duit raya dia!

u see,ayah dia masak makanan semua tu.wow!

bila semua orang dah balik,apalagi bermulanya drama entah apa-apa ni hah.melayan kerenah kawan aku ni.


drama yang merepek

no komen -.-

tak de kerja amek gambar kasut

amek kau.punya banyak aku letak.itu pun kehendak dari kawan aku ni hah.aku pun tak tahu apa nak jadi pada masa itu.gila-gila semuanya.

memandangkan bende alah ni sudah lama,aku pun tak banyak nak cakap pasal ni.so,setakat di sini sahajalah for this entry.

smile :)


assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment