Wednesday 24 October 2012

lawatan sivik ke kota tinggi part 1

Assalamualaikum

hai uolls ! .today aku nak share kat korang gambar-gambar aku and my friends pergi lawatan sivik ke kota tinggi.seperti yang korang tahu,akhir-akhir tahun ni semestinya lawatan-lawatan pasti ada dianjurkan oleh pihak sekolah right?.lagipun pergi lawatan sivik ni pun aku terpilih unutk pergi ke sana.wow!bestnya!.buat kali ke kedua aku terpilih pergi ke lawatan sivik.yuhuu!,betapa indahnya hidupku ini.silalah jealous yee.haha.


perjalanan yang agak jauhlah juga.dalam kira-kira satu jam gitu.tapi sempat juga aku pejamkan mata dalam bas.perjalanan yang membosankan yang hanya pokok-pokok kiri kanan.huh!.


bertiga

yeay ! akhirnya sampai juga destinasi yang pertama iaitu muzium kota johor lama.berlatar belakangkan tradisional orang melayu  yang dikelilingi dengan hutan dan sejarah-sejarah lama.

aku turun dari bas dengan penuh excitednya.al maklumlah first time pergi muzium tu.agak jakun sikit.

berdua

berseorang.oh,peace =D

oh pipiku semakin tembam




sempat lagi tu

berempat



gadis ayu,aceceh!


sebenarnya aku nak ambil gambar artifak-artifak kat situ tapi tidak dibenarkan lah pula.nak buat macam mana.

lepas dah puas bergambar dalam muzium tu,keluar jalan-jalan sekeliling muzium tu.


gadis-gadis

u see.aku dengan bangga senyum menunjukkan gigiku




keadaan semua tidak terkawal dengan asyik bergambar terutama sekali akulah .memang best kat muzium kota johor lama tu sebab banyak tempat yang bersejarah.

okeylah,setakat ini sahaja aku update pasal muzium kota johor lama ni.tempat lagi satu aku akan update lain kali okey.

assalamualaikum . bubye=D

No comments:

Post a Comment