Monday 29 October 2012

lawatan sivik ke kota tinggi part 2

Assalamualaikum

hai ! hai ! hai ! and hai.hari itu aku dah cakap kan aku akan update sambungan lawatan gi kota tinggi tu kan?.so,hari ni aku akan tunaikan janjiku padamu.acewah!.

yang hari itu aku dah update masa kat muzium kota johor lama right?.so,today aku akan update ke satu lagi destinasi aku ke  kota tinggi itu iaitu muzium nelayan,tanjung balau.and then apalagi,silalah menjamu mata anda dengan gambar-gambar yang aku upload ni yee.tapi jangan tenung lama-lama pula nanti tergoda baru tahu.haha.


sampai je muzium nelayan ni,rupa-rupanya dah nak sampai desaru dah.tapi aku rasa dah sampai desaru kot.yang aku geramnya ada pantai.awww!!




opss!,harap maaf ada gangguan sedikit.hehe

the shorter is me ><



cantik je patung tu pakai kain batik.haha

ni siapa lah yang tak kemas lepas makan ni?

basikal tua
kali ni aku tak banyak gambar.sebenarnya kalau boleh nak ambil gambar banyak biar penuh blog aku dengan gambar tapi memandangkan battery kamera sudah low.nak buat macam mana.huhu

nasib baiklah battery kamera low kalau tidak memang tidak terkawal keadaan asyik nak bergambar persis artis vogue gitu.aceceh!.haha.

peace =D


okeylah.itu sahajalah for this entry lagipun tak banyak sangat aku nak cakap cukuplah sekadar gambar-gambar itu iyee.

Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment