Monday 12 March 2012

Yeah!!!!......Akhirnye.....

Assalamualaikum.hye korang!.yeah!akhirnyee aku berjaya jugak menghabiskan voucher rm50 yg abang aku bagi.best sangat dapat voucher.free2 dapat daripada abang aku.aku kalau da dapat apalagi,novel semestinyee beli!.heheehe.aku beli 3 buku jee.adik aku beli due buku.ibu ngn ayah aku x beli.bila nak pilih novel je,blurr!.banyak sangat pilihan.da x taw  mana satu nak pilih.mule2 aku pilih noovel niy pztu tukar laa novel lain.pztu tukar,n then tukar.huh!.da binggung kepala otak aku niy.haha.tetapi akhirnyee aku berjaya memilih novel.heheehehe.dengan satu majalah yg aku inginkan.hehe.tengok laa dulu apa bende nyee yg aku da beli.


sambungan last.mesty bace!hehe

yeah!


u  see!all hijabista !Adriani,fatin suhana n fatin liyana !


nasib baik aku sempat amek majalah intrend tuh.kalau x da abis daa.aku jumpa tu pon betul betul tinggal satu jee.apalagi aku cepat cepat laa amek.hehehe.okeylaa.da x de idea nak cakap apew da niy.hehe.Assalamualaikum.bubye!

No comments:

Post a Comment