Friday 30 March 2012

wartawan gegirl

Assalamualaikum.hye korang semua.sorry da lama x update.hihix.okey.pada hari jumaat 30.3.2012,aku dengan kawan2 aku telah menjadi wartawan gegirl yg x bergaji.haha.sebenarnya kiteorang pergi buat kerja kursus sejarah dengan kerja kursus geografi.first time aku ngn member aku buat mcm ni.memang best.pada mulanya kiteorang x rancang semua niy,tpy bila cikgu da bagi surat kebenaran untuk temu ramah,kiteorang terus buat.bersemangat betul.hehehe.kiteorang bercadang buat kerja kursus niy kat pasar malam Bandarputra.

kiteorang buat kerja kursus sejarah berkenaan dengan makan tradisional.pada mulanya nak buat otak-otak tpy otak-otaknya bukan org kedai tu yg buat .so,kiteorang pon buat laa nasi lemak.gerai yg sama.heehe.macam-macam soalan diajukan.makcik tu sporting giler.semua soalan kitaorang dia jawab.bila ambil gambar je,makcik tu bukan main posing lagi.hehhe.makcik tu x malu pon.hihihi.okeylaa,korang enjoylaa dengan gambar niy.

muka nervous

lom apa2lagi da bergambar.haha




siap tunjukkn lagi

masing2 catat

makcik tu jawab je soalan yg diajukan oleh kami

siap tunjuk sukatan lagi







ayam!

mana satu aku nak pilih ni?

gadis melayu terakhir



lepas da temu ramah makcik tuh.kiteorang apalagi belilaa makanan untuk dimakan.hehe.kiteorang ambil juga gambar untuk geografi punya tpy aku x letak kat sini laa sebab geografi pasal suasan pasar malam.
makanan satu,air satu


comelnyee muka aku!*prasan!*

bucuk



yeay!

peace

cak!haha

bulat muka aku

love this

haipp!apa tutup-tutup ni

ceh!ima posing
wow!banyak kan gambar?.hehe.mcm-mcm ada.haha.biasalaa perempuan kalau bergambar bukan main lagi.haha.okey.lepas kiteorang da temu ramah,da beli makanan,kiteorang pon balik.sambil menunggu ayah aku ambil,apalagi,posing sana posing sini.hehehe.okeylaa,tu je kot untuk hari ini.Assalamualaikum.bubye!=)

No comments:

Post a Comment