Thursday 22 March 2012

shopping

Assalamualaikum.hai korang semua!.okey.kali ni aku happy.pada 21/3/2012 ialah hari jadi adik ku yg ke 14 tahun.so, aku nyee parents bawaklaa pergi jusco,tebrau sbb adik aku nak baju yg dye cari selama ni.ceh!.hehe.tapi aku ngn mak aku pulak yg over.biase laa perempuan kalau da nampak baju cantik,rambang mata.adik aku  beli sehelai jee baju.aku pulak yg over sampai 2 helai baju ngn 1 seluar.mak aku beli satu je.hehe.aku  yg over mcm aku nyee bezday pulak.hihix.balek jee sekolah,makan cepat2 terus tukar baju.best sgt shopping!.jusco sekarang sale.aku da rambang mata ngn satu blouse tu,short skirt n  long singlet.baju kalau boleh nk yg seksi2.haha!.sebenarnyee aku pilih tuh aku nak gayakan dengan cardigan or sweater.okey.korang tengok gambar aku ni.
gambar itu adalah wajib

tudung bawal
blue sweater(scarlet)
owl necklace
black jeans


testing seluar jumsuit(turqoise)

testing yg kedua.


itulaa brg aku beli.tapi bag tu bukan

jakun
bergambar dalam fitting room.da menjadi kebiasaan setiap perempuan.mmg x sah.heheehe.kamera mesty bwk.tiga sahaja aku beli tapi mak aku yg bayarlaa.hehe.pilih baju jee da mengambil yg lama.ayah aku tunngu kat luar je sbb da x sanggup nak melayan  aku ngn mak aku.haha!.kali ni aku pakai tudung bawal.tapi sebenarnyee ni kali kedua aku pakai.simple je.okeylaa.itu jee kot.Assalamualaikum.bubye!=)

No comments:

Post a Comment