Monday 19 March 2012

tidak menjadi kenyataan

Assalamualaikum.hye korang.
19.3.2012 pada hari isnin aku pergi ke klinik pergigian di johor.yes!aku semstinyee pergi walaupon hati ku berdebar-debar*cewahhh!*.mule-mule aku pikirkan klinik nyee di kulai,tpy di johor.klinik lama.bukak je pintu klinik tu,pehhh!ramainyee orang!.tapi nasib baik aku ade tempat duduk.huhu.punye laa lama aku tunggu nama aku kat skrin tuh.dalam hati cakap'janganlaa kena cabut gigi'.banyak kali aku cakap.ahaks!.muka aku da macam apew da.da laa sejuk ,mmg sedap kalau tidur.hehe.aku tengok budak mcm sama umur aku,dye keluar dari bilik tuh okey je.tapi apasal tutup jee mulut.haish!aku nak tengok da pakai ke lom.*gi sana x de keje tengok gigi orang*haha!.

dalam beberape minit,aku tengok bilik orthodontik1,keluar perempuan china.keluar jee dengan kapas kat mulut dye.aduhhh!.terasa kesakitan nye.hihihi.aku makin takut ade adalah nak masuk.muke da boleh dikatakan da nak pucat.hahaha!teruk betul aku.heheh.

paztu dalam beberape minit,nama aku terpampang kat skrin tu.full agy.terkejut aku.masuk jee bilik tu,buat muke baik.aiceh!.hehehee.duduk jee kat kerusi tu,mcm soalan nurse tu tnye.tu laa,ni laa.boleh ke dye tanye,'gigi awak ade masalah apew?'hish!da taw gigi aku x teratur dye leh tnye cmtu.sabar  jelaa.dengan mak aku sekali masuk dalam bilik tuh.

pztu doktor pon terangkan laa pasal braces ni.bla..blaa.bla.....aku pon da excited da nak pakai braces.jap agy tibe-tibe je,doktor tu cakap aku kena tunggu 4 TAHUN lagi.mak oi!.biar betul?!.pehh!kalau mcm niy lebih baik x yah pakai.lame tuh.kalau 1 tahun.insya allah aku boleh.ini..hurm..sabar jelaa.

keluar jee dari klinik terus x de mood.huhu.okeylaa.malas nak cerita panjang2.buat sakit hati je.cau dulu.Assalamualaikum.bubye.

No comments:

Post a Comment