Friday 9 March 2012

buku novel ku

Assalamualaikum..haloo semua!.hehe.korang ade novel?x kisah laa novel cinta kew novel remaje kew ape kew.korang suka baca buku novel cinta kew remaja nyee eh?*byk pulak soalan*.kalau bagi aku aku x berapa suka sangat novel cinta niy sbb novel da masuk alam perkahwinan.hehe.aku suka novel remaja mcm ain maisarah nyee novel.best sgt!.semua novel kat rumah aku ,aku da bace semuanyee.aku nak beli pon x sempat.hari tuh abang aku ade kasi voucher rm50.aku apalagi belilah buku novel byk2.tibe2,kat kaunter jee,dye minta kad pengenalan.oh no!lagipon abang aku da kat pahang sana.jauh tuh.aduhh!mak aku cakap,nnt balek rumah cari salinan ic abang aku.huh!.sabar je laa kau.ishhh!.tarikh tamatnyee da laa sampai hujung bulan 3 niy.abg aku pon x balek bulan niy.abg aku pon mms kat pone ayh aku gmbar ic nyee.tinggal nak print je.okeyla tengok laa dulu koleksi novel ku yg x seberapa niy.





x de laa banyak sangat koleksi nye.setakat gitu2 je.hehe.kalau boleh nak beli satu kedai tuh.lagi2 kalau pergi karangkraf.pehhh!.banyak buku novel nyee.bila laa aku nak pergi sana?.huhu.okeyhlaa.da x tahu da niy nak cakap niy.Assalamualaikum.bubye!=)

No comments:

Post a Comment