Monday 2 January 2012

sekolah!!sekolah!!

Assalamualaikum....hye...dah nk sekolah??...cepatnyee..!...huhu..tapi ade yg x sabar nk pegi sekolah..bagy aku yg mls nk gi sekolah sbb nk kena bgun pagi pztu kerja sekolah byk..huhu..esok da sekola..mcm x caye pulak esok da sekolah..brg sekolah semua da beli cume lom jahit lencana ngn gosok baju...hahahx!...okeoke..selalunyee kalau da nk dekat sekolah niy mesty ramai yg tanye...
-beg da beli?warne apew?
-kasut da beli?jenama apew?
tu je kot..no idea!..hahahx!..tpy yg slalunyew org akn tnye kite psl beg...yes!that's true!...beg kaler apew?jenama apew?..mcm2 laaa...hihix..bile da nk sekolah jee rse mcm mls lak..dulu aku punye x sabar nk sekolah..tpy taon niy disbbkn ade pekse besar PMR...aku pon kenalaahh rajin2kn diri aku niy tok belajar..huh!~....gerenti bile aku masuk sekolah jee mesty aku akn ngntok..tpy x laa smpai tertidur kat klaz..no!...hihi.....lgipon aku da msok sesi pagi n kena bgun pagi..huh!~...aku hrp first school x bljr..hehe...okeyhlaa..mls nk taip byk2..hehe...Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment