Sunday 8 January 2012

ngantuk nyer!

Assalamualaikum..haloo!...hihi..gambar siapa pulak aku amek niy?..hahx!..x kisahlaa spew2 pon...okeyhla..sbnarnyee aku nk cerita kat korang semasa aku dlm kelas...aku sekolah sesi pagi taon niy..so,kenalaa bgun pgi..mase first sekolah jee semangat sikit bgun pagi tu..bile alarm bunyi jee troz bgun tpy bile sehari due..hampeh!..hahahx!...aku kalau sblum rehat jee mesty mgantuk...muke aku pon da mcm apew tah..aku tngok jee ckgu mgajar kat depan tuh...da bpew byk kali aku menguap...asyik kesat airmata jee...hahahx!....tpy aku x de laa sampai tertido dlm kelas dan x penah seumur hidupku aku tertido dlm kelas...percaya x?..x percaye sudaa....hihihi..okeylaa mls nk cerita byk2 nnt pecah tembelang pulak..hahhx!..whatever...okeyh..Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment