Sunday 8 January 2012

boring

Assalamualaikum...hai!..gambar siapa ni?buruk nyer!...hey u ckp baik sikit hah..niy aku ok,najwa!....hahahx!...korang xboring kew?..aku boring sesgt smpai x taw nk update apew...lgipon aku da start sekolah pztu da xde mse sgt nk update tpy fb smpat..hahhx!...baru tiga hari sekolah aku da mcm mls pulak nk pegi sekolah..aku pon x taw taon niy aku mls sgt nk pegi sekolah...okeyh..esok aku da kena bgun pagi pegi sekolah pztu dduk dlm klaz dgr jee apew yg ckgu mgajr kat dpan tuh...lepas habis jee sekolah daa kena tggu van..aduyai!...da laa tggu kat ats pztu pns terik pulak tuh..huhu...nsib beklaa aku niy penyabar orgnyee..acewahh!..haahhx!bile smpai jee umah lepak giler!..troz mndi pztu mkn pztu wat kerja skolah pztu on9 tu pon kalau smpat laa..hehe...okeyhlaa..mls pulak nk ckp byk2...Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment