Thursday 12 January 2012

Dian Pelangi

Assalamualaikum..hai korang!..sehat??..hehe..yee mmg aku da lama x update blog sbb internet aku slow..so,susahlaa kalau nk update nnt..tpy hari niy aku update okey...hari ini aku nk cerita kn ttg seorang gadis Indonesia yg pandai bergaya..dan skrg dye niy tgh dlm alam glamour..hehe..nama gadis ini Dian Pelangi..orangnyee mmg cntek..dye niy boleh dkatekn seorang pereka fesyen laa...dye niy dsbbkn terkenal sbb care tersendiri tudung bawal nyee yg menarik minat semua org termasuklaa org Malaysia....*da mcm ckgu pulak*...hahahx!...whatever!...okeylaa enjoy dulu pic niy yee...









nilaa yg trend tudung bawal skrg



hah ko!..byk x aku letak gmbar??..hahahx!...semua gmbar2 niy aku cilok kat dye nyee blog...http://dianrainbow.blogspot.com..kalau nk tahu lebih lnjut silalaa kunjungi blog itu...acewahh!!..hahahhx!..okeylaa..aku pon da x taw nk taip apew lagi niy...Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment