Wednesday 25 December 2013

throwback raya 13

Assalamualaikum

walaupun sepatutnya harini aku update wordless wednesday tapi harini kita tukar kepada wordmore wednesday . hahaaha . actually aku dah lama nak update pasal raya aku dengan kengkawan aku ni tapi menunggu gambar yang lain tak upload . tapi tak apa lah . nevermind bak kata omputih . lagipun aku ada gambarnya tapi tak banyaklah .

ini merupakan kali kedua aku keluar beraya dengan kengkawan sejati aku . hoho . fikir fikir ye aah je dieorang ni nak pergi reramai japlagi dah macam rombongan cik kiah pun ada . lagi bersemangat nak raya adalah . nasib baiklah tak hujan time .

dieorang merancang bukan main banyak rumah nak pergi . yang perempuan macam aku ni lagi ayu tak kan lah nak jalan kaki ? boleh putus segala urat urat aku ni haaa . so aku pakailaa selipar . kejaplagi acap bawa kereta . yeayyyyyyyy betapa suka nya hati aku . memang nasib kau laa boleh naik kereta . memandangkan semua orang ada transport masing masing ,beraya laaa sepuas hati . 

girlish and boyish 

bersama girlfriend harus 

tempat best ambil gambar dimana matahari sedang betul betul menyinar . nampak putih bersih jee muka kiteorang 

terima kasih yee acap tumpangkan kiteorang haha

menyelit itu pasti 

bestnya tak terkata . penuh rumah orang dibuatnya termasuklah rumah aku . perjalanan kiteorang dah macam konvoi pulak . banyak sangat motor -.-


haih geram aku tengok budak tu pau kiri kanan mananya tak si farah ngan nisa pi hempit budak tu 


farah in the house~

terserlah muka kejakunan -.-

nampak aku tak ?

sampai rumah aku tak terkawal keadaan dengan akunya yang agak nyanyok time tu gila pening aku tengok rumah aku full . mana tak ramainya kalau boleh dikatakan kesemuanya budak kelas aku join beraya .



actually banyak lagi rumah yang kiteorang pergi lebih sebelas rumah laa katakan . satu hari ni kerjanya berjalan jee . tapi apa apapun memang best .

boleh dikatakan dari rumah pertama sampai laa rumah yang terakhir aku makan . hoho . jangan terkejut uolls . bukan apa nak jaga hati tuan rumah :p 

sampai rumah dalam pukul 6:30 gitu . mak oiii . keluar pukul sepuluh pagi balik petang dah nak magrib . terer betul aku *angkat kening* . balik rumah tak memasal kena perli dengan mak aku 'seronok beraya ?' apa yang mampu hanya tersengih hhaha

apa apapun thanks acap sebab tumpangkan aku . hoho . and itu je laaa untuk entry kali ni . sorry agak  bosan .
Assalamualaikum . bubye =D

No comments:

Post a Comment