Thursday 5 December 2013

Penang mai part 3

Assalamualaikum

hai semuaaaaaa . seperti yang dijanjikan aku akan tunaikan janji aku untuk habiskan entry aku di penang . siapa yang belum tengok lagi yang part one dengan part tu boleh tengok disini dan disini . 

untuk entry kali adalah entry last aku kat penang . aktiviti last aku kat sana ,kiteorang pergi muzium mainan !! yayyyyy . firstly memang tak dirancang pun tapi masa kat penang hills tu ada pulak orang bagi satu kertas tentang muzium mainan . tengok gambar macam best jeee . so kiteorang decide nak pergi muzium mainannnnnn .

hingatkan dekat dari penang hills rupanya jauh . tapi tak adalah jauh sangat sebab belakang kertas tu ada bagi map so tak payah susah susah nak buka gps . huhu . rupa rupanya toy museum ni kat batu feringghi . memang masa untuk tidur laa dalam kereta kalau kalau lalu jalan batu feringghi sebab jalan dia hadoiiii berconar conar bak kata nenek aku . hahhaha . pastu dengan ayah aku bawa laju haihhhhhh tak leh nak tidur -.-


sampai jee kat toy museum , "eh betul ke ni tempat dia ? sunyi semacam jeeee " tengok dari luar macam kilang apa pun ada tapi bila dah masuk dalam ..wow ! tak terkata kau .





abang aku excited giler nak bergambar dengan patung tuu =='


control najwa control 

jyeahhhh come on bebeh . my superhero ,superman ! 





wachaaa !
over excited sebenarnya ambil gambar dengan kung fu panda -.-






hingatkan dalam bebanyak mainan tak ada barbie . jap lagi ada banyak rupanya -- teringat saat saat indah main tukar tukar baju barbie =.=




ahhh snowhite uolls ! iolls suka sangat tengok cerita snowhite tau sebab nanti boleh jadi putih macam snowhite . lol 




siapa hingat lagi apa tu ? of course laa dragon ball . yang tukar tukar bola sakti tu kan ? okey mengarut -.-






ahhh suka sangat dengan baby bulat ni tau . dah laa bulat muka dia . kepala lebih besar dari badan . apakah ?


jalan jalan punya jalan tak jumpa jumpa jalan keluar . boleh sesat tahu sebab banyak sangat mainan . mainan dia dah laa besar besar . rasa macam nak ambil gambar semua mainan yang ada dalam tu . tapi kalau tak tahu mainan apa tak guna juga =='




oh yaa lupa lakk, my outfit masa tuh simple jee kan . tudung bawal paisley,stripes line shirt, blue pants,blue shoes dan beg belakang.



superhero superhero ku ...




jeng jeng tak kan tak tau awek seksi kat depan tu , wonder women ! minat sangat dengan pants dia . star star gituu . lollllsss


aku ni kadang kadang main ambil je gambar tapi sebenarnya bukan semuanya aku tahu . agak agak bende tu interesting aku ambil gambar . ye laa nak pegang, di dipagar dengan palstik lutsinar tu . alahaiii sian aku tak dapat nak bersalaman dengan hero hero aku :p 




haaa itu laa yang aku ambil gambar . ada yang aku tahu ada yang tak tau asalkan enjoy . masuk jee dalam tu rambang mata dah tak tahu mana satu nak ambil gambar . sayup sayup jee lampu dalam tu kalau malam haihh menakutkan . agak agak memalam hidup tak ? hahhahaha . kalau nak tahu pergi tidur sana .

kalau kau tengok kebanyakkan aku ambil gambar dengan hero hero yang hensem hensem jee . yang badan ketak ketak jeee . haha . well u know me .

rugi kalau korang dah datang penang tapi tak datang muzium mainan ni . walaupun dari luar macam hapee tapi dalamnyaa bestttt .

so,siapa yang pi penang tu jangan takut takut nak datang . datang satu bas pun boleh pastu kena jalan kaki masuk dalam . hahha .
okeylahh akhirnya habis juga trip aku dengan family kat penang . tak banyak sangat kiteorang jalan sebab masa pi sana cuaca asyik gerimis jeee.hope korang enjoy okey ?

Assalamualaikum . bubye =D

No comments:

Post a Comment