Friday 13 December 2013

Cameron Highland

Assalamualaikum

dah tengok vacation aku dengan family pergi penang ?*amboi vacation kauuuu* . yang dah tengok bagus . yang tak tengok tu,tak reti reti nak blaaa ? hahhaah . gurau jee ehhhh. tahu takut 

al maklumlah musim holiday school bak kata maksaleh . harus laaa pergi bercuti sana sini kan . tapi sememangnya family aku tak rancang pun nak pi holiday . pergi pun sebab alang alang saudara kat ipoh so,dalam perjalanan tu singgah je laa mana mana yang patut yee dak ?

ni last trip aku holiday . sepatutnya penang yang terakhir tapi saudara aku dah cakap pasal cameron best semuanyaaa dah mak aku teringin nak pergi ==' lagipun aku first time pergi sana . boleh katakan semua tempat aku pergi first time . sedih sungguh T_T 

kiteorang pergi cameron dah petang . naik pening kepala aku pergi cameron . tengok sign board cameron hingat dah dekat rupanyaaa jauh wehhhh . so,aku terpaksa tutup mata. nasib tak muntah dalam kereta . lama lama rasa makin sejuk uolssss . jap lagi ternampak ladang lavendar . cepat cepat ibu aku tahan ayah aku suruh stop . haha



keluar keluar kereta dok sibuk cari sweater . tapi aku malas nak pakai sweater . konon nak tunjuk tak sejuk laaaa . padahal tak sejuk mana punnnn *ceh padahal aku laa paling beria cakap sejuk *

sampai sampai je semua pi cari toilet dalam tu . haha . terkecuali aku . hebat gituuuu



tercenggang aku tengok bunga bebanyak macam ni . macam rasa kat overseas pulak . haha


tengok kanan jee sampai aku tak teringat nak tengok kiri . jap lagi aku nampak love love ni bagai . lahai sweet nyaaaa . memula tu nak juga test tapi nanti kantoi lak . hahahaa


apa motif ?

nak juga buat cium bunga gituuu . macam Tasha Shila dalam terukir di bintang . hingat dia jee boleh . terasa macam Tasha Shila lak :p





again -.-








geram je aku tengok strawberi tu . rasa macam nak petik senyap senyap pastu masuk dalam beg . nak petik kena bayar . leceh . soo, tengok je laaaa

dalam tu semua nya bagai dalam hati ada taman gituuu . lelagi abang aku . amek gambar dengan bunga . cuma adik aku jee masih cool . alaa,malu la tu .

dalam pukul 7 gitu kiteorang keluar sebab dah nak magrib . nak teruskan perjalanan jauh lagi atas sana so, amek keputusan untuk balik rumah terus . semua pun dah penat lelagi yang penumpang kat belakang . hahahhahaha . heh, hingat dok belakang tak sakit pinggang ke ? 

dalam perjalanan nak keluar cameron tu abang aku mabuk . haha . dahsyat gilaaaa . aku yang perempuan rilex jee . tu laaa pergi cakap orang ngada pening masa pergi tu kan . kan dah kena . rasakannnnnnn hahahha *ketawa jahat

macam naik roller coaster cuma lagi laju ayah aku bawa . memang padankan laa abang aku mabuk =='

kat cameron tu je laa yang family aku pergi . tak sempat nak pergi tempat lain . maybe lain kali . lagipun kiteorang pergi tak dirancang . main terkejut gituu jee .

so, sampai disini sahaja lah percutian family aku yang tak dirancang ni haaa . sorry kalau aku melebih . bukan niat untuk menunjuk nunjuk tapi aku cuma nak share jeee . hope korang enjoy 
Assalamualaikum . bubye =D

No comments:

Post a Comment