Monday 6 January 2014

bye 2013

Assalamualaikum

selamat tinggal tahun 2013 untuk bermacam macam moments yang tak dapat aku lupakan . tahun 2013 teramat laa bermakna bagi aku . sebab tahun 2013 aku banyak pergi holiday dengan family . yayyyyy . aku dapat kawan baru . pastu aku selalu demam pening kepala and then muntah kat tandas sekolah . haha . pengalaman yang aku tak dapat nak lupakan . 

tak ada yang menarik sangat pun actually cuma aku just nak throw back . so, lets recap my moments  in 2013 .

  • Langkawi trip . 


finally aku dapat jugak jejak kan kaki aku kat sana . dulu kecikkecik ibu cakap pernah pi sana tapi aku tak rasa macam aku pernah pergi sana --


  • No Hannan 


selalunya aku akan berkepit dengan hannan ni . tapi dia kat asrama so tak dapat nak jumpa dia . setahun aku tak jumpa dia . ahhh rinduuuuu


  • Memalukan --'


tengah syok bergambar entah kenapa aku buat muka aneh sebegitu . errrrr . memalukan sungguh !


  • Sport day


kelas yang paling malas sekali nak bersukan termasuklah aku . haha . semua tak ambil tempat dalam sukan . harap je pelajar sains . hampeh haha

  • Open house


tumpang atiqah pergi rumah si farah . awww nasi ayam kau ! . terima kasih yee farah ..


open house nabihah gila tak pergi . kali ni mee rebus sekali pakej dengan cerita conjuring , hambik kau tercekik cekik makan . malam terus aku tak boleh tidur gara gara cerita tu haha 

  • Hari guru


hanya yang termampu jee yang datang . yang lain tak datang . nasib ada farah ngan nisa kita . bergambar je laa...


  • Bye cikgu cikgu ku


siapa sangka cikgu cantik ayu tu ajar fizik ? . tak boleh lupa time cikgu hanis ajar kat depan,aku dok telek muka cikgu yang flawless tuu pastu berangan .haha 



ahhh rindu nak dengar suara cikgu . sedap gila kot . cikgu dari Indonesia tau . kau hado ?


  • Our eid


sampai sebelas buah rumah kiteorang pergi . hambik kau . tapi aku tak kan lupa kan this moment . best gilaa kot .

  • Our photoshot 4 sn 3


macam macam gelagat budak budak ni haaa . hari terakhir sekolah bebassssss 



  • Penang mai


first time pergi penang . memang best gila walaupun gerimis time tu . terasa kembali di zaman dulu dulu pulak haha


  • Cameron highlands


pertama kali juga pergi cameron . wow,boleh tahan sejuk tapi tak sesejuk dulu bak kata ibu aku haha


itulah yag aku tempuhi dalam tahun 2013 . ada yang manis ada yang pahit samalah dengan orang lain . tak ada yang special sangat pun life aku ni just nak remind balik . 

so,dah tahun baru ni cepat cepatlah bina azam baru heh . selamat tahun baru !
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment