Wednesday 6 November 2013

when we are bored

Assalamualaikum

awkward noh  . haha

minggu lepas baru jee habis exam so nak datang sekolah tu nak tak nak jee . datang jee laa kan . nasib baik time tu semua form four kat dewan ada ceramah . tak ada laa aku bosan sangat pepagi buta duduk dalam kelas macam orang gila tak tahu nak buat apa . at least dapat pahala dengar ceramah tentang maal hijrah . hikhik

lepas jee habis ceramah semua tu , kiteorang pun mainlah apa yang patut . lagipun cikgu bawa mainan . first aku nak amek congkak tapi tak apa laa , scarble pun jadilaaaa *entah macam mana tah ejaa mainan tu -.- * main punya main aku asyik dapat nombor dua jee . haha . tapi at least dapat kalah aifaa . hahha oppss .

rasa macam dah bosan giler main benda alah tu  , so alang alang si biha tu bawa tab dia yang sebesar gajah tu apalagi memang pergi ke klik gambar camera tu je laaa .


seksi seh bibir aku :p



annoying

haaaaa hambik kau macam macam muka ada . annoying gila . kekadang tengok muka sendiri rasa macam nak penampar jeee . hakhak . tak sangka lak hasilnya jadi macam ni -.- ni pun baru sesuku belum semua lagi . cukuplah sekadar secoet ni . bahaya nak letak bebanyak ni . lagi lagi awek awek cun macam aku ni :p hokey najwa perasaan -.-




okey laaa , aku pun tahu nak taip apa lagi dah ni . dah kaku pulak nak update pepanjang . and sorry gambar tak clear .
so, sampai sini sahaja laa
Assalamualaikum . bubye :D


No comments:

Post a Comment