Monday 25 November 2013

saat saat akhir di sekolah

Assalamualaikum

halo halo halo semua ! sihat semuanya ? hope sihatlaa lagi lagi dah nak cuti sekolah ni kan . of course  lah semuanya sihat . nak cuti semua sihat tapi bila nak sekolah haduiii macam macam hal . termasuklah aku ni ==' 

dah nak last day sekolah of course aku datang cuma lambat sikit jee . dengan selambanya aku datang sekolah pukul 8 . macam sekolah tu sekolah bapak aku nya pulak . haha . actly bukan salah aku pun . van aku yang lambat hokey . at least pun tak adalah aku bosan lelama duk kat sekolah tu .

datang datang sekolah semua classmate aku  dah tunggu kat luar . haha . macam tahu tahu je aku datang lambat . huuu terharu sangat uollssss . lol 

memandangkan masa tu last sekolah sooo kiteorang punya plan ambik gambar . yayyyy 





terserlah laa kejakunan kiteorang terhadap camera T_T amat sedih sekali 

macam orang tak tentu arah dah kat sekolah . jap kat sana jap kat sini . dah macam orang gila pun ada -.- nak buat bising tak boleh sebab spm . errr soo buat laa apa yang patut . cikgu pun dah tak kisah kiteorang buat apa . lagipun cikgu semua tengah busy . lagi laa terasa macam sekolah tu bapak aku yang punya ke hulu ke hilir . hahaha 

soo itu sahaja la gambar kiteoarng . tak leh letak banyak banyak nanti korang pulak yang tergoda . hahaha 
and sampai sini sahaja laa okey .



Assalamualaikum . bubye =D

No comments:

Post a Comment