Friday 6 September 2013

selamat hari raya !

Assalamualaikum

sorry bulan syawal no update apa apa pun . tapi sekarang aku nak update tentang rayaku ! yes! aku tahu sekarang dah habis bulan syawal pun tapi mood aku masih mood raya . dah habis raya baru nak update blog pasal raya . ngada kan aku ni . actly memang sengaja jee update habis raya . lagipun masa raya orang tengah sibuk beraya samalah macam aku . sampai tak teringat ingat nak update blog ni hah .sorry guys 


haaaa,itulaaa baju rayaku . aku guna baju tahun lepas jee . first day jeee tapi second day aku pakai baju baru uolls ! . haha mengedik lak -.- . first raya cuma kasut jee baru . nampak tak nan kuning tuuu . bukan kemain kau jah pilih warna kuning . haha . actly tak terfikir pun nak beli shoes tapi dah termasuk padini . alamakkk ! memang kenalah beli . hohoho .

kalau pasal makanan memang tak lepas laa kan . makan jee setiap masa . hadoii . tapi tahun ni tahun aku paling banyak sekali makan time raya . setiap rumah aku makan . haaaa,hambik kau . tersenak senak perut aku dibuatnyaaa .last last rumah yang terakhir tumpang tidur jap .haha . buat malu jeee .alaa,lagipun rumah mak cik sendiri . tok sah memalu an an .

for gambar memang aku tak ambil pun .ada pun malas nak letak kat sini sebab baju semua last year nyaa . so itu jelaa gambarnyaaa . 

akhir sekali aku nak minta maaf kalau aku ada buat salah kat korang semua atau apa apa yang tak menyenangkan hati korang . aku minta maaf ok .and selamat hari raya !

that all for today
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment