Friday 6 September 2013

open house buka rumah

Assalamualaikum

open house open house open house . tak habis habis . al maklumlaaa dah dikatakan musim raya memang cengitu kan . so tak dinafikan laa . makan jee kerja nyaa .siapa tak nak kan makan free . tahun ni jee aku dah pergi open house berapa rumah dahh . termasuklaa rumah kawan kawan aku . banyak oii jemputan . macam orang vvip pulak dijemput . hahahha perasan -.-

open house yang pertama kat rumah Farah .kiteorang makan nasi ayam kauu . kau hado ? handmade taw no catering .
aku,aifaa,farah,atiqah .dan budak dua org kat depan tu model 
eh,jangan buat muka comel sangat boleh tak ? bawa balik kang 
and then rumah izzati nabihah pulak . tapi no picture sebab terlupa .seriously terlupa . disebabkan makanannya yang terlalu sedap sampai lupa aku nak ambil gambar . semua mak dia masak . aku makan mee soto ngan pulut kuning . penuh satu pinggan aku letak .hoho . memang kenyang habis la kan aku .huh ~

yang ketiga aku pergi open house rumah aifaa .tapi dia buat malam . kena kena malam tu aku tuisyen .habis jee tuisyen terus pi rumah dia . reramai dengan kawan aku yang lain . siap main mercun lagi *budak lelaki je laa* . memang syokk .

and last is rumah nabihah . baru jee lepas seminggu macam tu laa . 

alahai ayu nyaaa kau duduk . ahaks ! malu ><

syok sendiri di rumah orang

eleh bihah memalu lak .fyi yang pegang camera tu laa tuan rumah 

kalau dah kat rumah bihah memang sah kena makan sebab ayah bihah masak sedap oiii . aku siap tambah lagi kauu . sambil tengok cerita the conjuring lagi . package terus .nasib tak tersbur sebur =='

hah,itu sahaja je laa buat masa ni .tapi sebenarnya harini ada open house rumah cikgu aku tapi no transport . dah laa jauh nak jalan kaki . so,tak dapat nak pergi . sorry cikgu . maybe lain kali .

kalau korang nak tahu aku ni sebenarnya rajin datang datang rumah orang ni . lagi lagi kalau dijemput .cuma aku tak ada transport jee . kalau dah ada ,cakap jee open house mana gerenti aku pergi . haha nampak tu aku punya berlagak tu . hahahaha

btw, terima kasih korang yang jemput aku datang rumah tu ! terima kasih terima kasih tau ! nanti ada open house lagi ajaklaaa ni sentiasa bersedia untuk makan . bhahahahah

okeylaaa.itu je kot untuk entry kali ni . sorry agak bosan sikit sebab kaku nak update apa *tulaa siapa suruh sampai nak sebulan baru update * -.-
selamat hari raya !
assalamualaikum.bubye =D


No comments:

Post a Comment