Saturday 14 September 2013

what happen to my finger ??

Assalamualaikum

semalam ibu aku decide nak buat mee tomyam for our dinner . so, ibu pun pergi kedai beli apa yang patut . im stay at home . 

and then bila ibu dah balik ,apalagi jom masak ! betapa sukanya hati aku ni .haha . <--- ni laaa kalau malas nak masak nasi . masak mee jee . hoho .

firstly kena potong laa sayur semua bahan bahannya and then suddenly aku nak buka plastik ni gunakan pisau , so sekali terkena dengan jari telunjuk aku . aku apalagi berlari lari masuk toilet . basuh dengan sabun dettol . auchhh ! sakit gilaaaaa . pedih oiiii . dah basuh baru bagitahu ibu yang tangan kena pisau . hoho . memandangkan tak ada plaster so ibu sapukan ubat anti septic and then balut dengan kapas . jadilaaa macam ni ...


haaa,itulaaa hasil balutan kasih sayang dari seorang ibu . huhuu .terharu gituu . kau hado ? hahhaa . silalah jealous~ 

lepastu nak sambung masak dah trauma nak pegang pisau . hahah . ibu aku ketawakan jee . tapi apa pun aku still boleh control trauma tu . hahha . sengal =='

so, nasihat aku bila nak gunakan pisau tu berhati hati . jangan ikut macam aku ni potong cepat cepat . kan daaa . tak mau tak mau tak mau taw ! . haha . 

haaa,itu sahaja laaa untuk hari ini . saja nak tunjuk jari dibalut :p 
dan Assalamualaikum . bubye :D

No comments:

Post a Comment