Friday 12 July 2013

baru tahu ke aku designer ?

Assalamualaikum


uppsss , sorry gambar aku besar . this is my blog .so,suka hatilah aku nak letak gambar besar ke kecik ye dakk . jangan marah yeee . kalau tak suka pi buat blog pastu letak besar besar gambar hang kat situ . 

okey stop . sebenarnya aku saja je nak letak gambar aku kat situ pastu edit edit sikit so tak nampaklah jerawat seketul kat hidung aku tuh .hoho . agak agak muka aku ni boleh jadi designer ke ? haha . ngada tau kau ni najwa =='   .soalan yang susah nak dijawab . tapi bagi aku boleh kot .haha

meh nak cerita ni,tadi pagi sesampai jee sekolah dah kena terjah dengan si kembar hazimah ni haa. datang datang kat aku terus dia tonyoh pipi aku pastu dia suruh aku buatkan header baru untuk blog dia .eh,hello ! bukan sekali je eh dia suruh buatkan tapi dah masuk yang ke berapa entah laa . so,nampak tak disitu bakal bakal designer .hahha 



haa,nampak tu punya ke pening aku nak match kan dia punya background dengan header . simple jee aku punya design . memandangkan dia suka photographer ni so aku letak gambar camera kat situ .comel pehh .
nampak kemas sikit tak adalah berserabut .sebab dia punya background jalur jalur so aku gunakan header dia plain . actually aku tak tahu mana satu yang sesuai antara keempat empat tu . korang boleh suggest kan tak ?

hoho.btw,bukan dia jee aku buat kan tapi si kakak kembar dia pun sama tau . ni haa blog nya haziqah tapi yang ni aku design satu blog tu .kalau si hazimah ni aku just tukar dia punya header jee .ada juga lagi satu aku designkan blog orang .kawan aku juga . ni haa blog harihays irkif .gambar header tu dia yang nak macam tu so aku ikutkan je laaa .

haaa, macam designer tak aku ? haha . okey perasan -.- .sebenarnya aku bukannya designer ni bagai .bukan ada kemahiran punggg. dieorang suruh buatkan pun sebab tengok blog aku cantik sangatt . ahaks ! malu pulak puji diri sendiri .hahahhahaha . okey najwa ,stop .

so,janganlah pula korang baca semua ni pastu pi ajak ramai ramai kawan suruh aku yang buat semua ni eh . tak cukup cukup tangan aku nak buat . lagipun aku just buat semua nih time free .thats all okey .nampak tak perasan bebeno konon jadi designer .haha

dann sampai disini sahajalah entry untuk kali ini .hope korang enjoy .sorry membosankan.
Assalamualaikum.bubye =D


No comments:

Post a Comment