Friday 12 July 2013

what puberty did to me

Assalamualaikum

hari semakin hari kita semakin besar .yaaa of course laa kan .siapalaa yang semakin hari semakin kecil . adakah ? tapi tak mustahil laa kan . itu semua kuasa Allah kan . haaa,dokk ceramah pulak daaa . hoho

so,today aku just nak share kat korang semuanya terutama bagi peminat peminat blog aku ni *ahaks ! * . ahh,apa apa je laa kan . 

actually aku buat tajuk cenggitu sebab aku nak juga letak gambar dari aku kecil sampai laa sekarang ni hah . alaaa,yang #whatpubertydidtome tuu selalu kat twitter kanss ? .ye laa aku tengok orang lain buat macam best jee . hoho . nak merasa juga kann. hingat korang je boleh buat ? aku pun boleh laaa !

tadaaa 


comel takk aku ada pau kiri kanan ? haha


ternganga nganga aku nak potong kek . kek harijadi laa katakan . hoho ~
time ni darjah 5 ke 6 cenggitu laa


yang peace pastu ada muncung itik tu time masa baru jee tingkatan satu .lagipun masa tu tengah trend orang buat mulut donald duck . so,aku pun terikut sekali -.-


being weird . lol 

makin dah besar makin malas nak gosok baju .nampak tu baju den ronyok ? hoho.heh ! hello,time tu holiday so iron cemana pun lipat masuk dalam beg tetap ronyok tahu !

and nowwwwww ! here i am ! dah pun enambelas tahun . next week spm ==' .
daripada putih melepak tembam , sekarang ni hitam dah putih dah tak kelihatan dan semakin slim .slim okey ! hahhaha :p

nampak tak perbezaan nya tuu ? bagi aku sama je kot .tak ada apa pun yang lain .muka still cun ,perangai baik,sopan dan perempuan melayu terakhir tu of course ada ! .hahhah .okey perasan -.- 

so,itulaaaa what puberty did to me . hope u guys enjoy .
itu saja for today . cau dulu !
Assalamualaikum .bubye =D



No comments:

Post a Comment