Monday 4 February 2013

over excited

Assalamualaikum

haiii . sudah beberapa hari aku meninggalkan blog aku yang lawa ni tanpa khabar berita sampai sekarang dah masuk bulan februari baru tangan aku mengatal nak menaip.aku rasa kekok pula nak menaip ni.tu laaa dah lama tak update blog.kalau ia pun seminggu sekali.okeylah,for today aku bukan nak talk about tu tapi about my grandmother pergi umrah.

masa hari ahad yang lepas my family bawa my nenek pergi airport senai untuk menunaikan umrah.tapi bukan family aku yang pergi tapi nenek aku.nenek aku yang pergi umrah aku pula yang melebih lebih excitednya.macam aku pula yang nak pergi.almaklumlah ,aku jarang jarang pi airport lagi lagi dah bina yang baru kan.hah,bertambahlah jakunnya.


nenek aku yang berbaju biru bertudung kuning jingga

nenek aku bila dah jumpa kawan bukan kemain lagi.biasalah macam kita juga kan kalau jumpa kawan.aku pun sama -.-

semua sibuk dan menyibukkan diri dengan bergambar

punyalah lama tunggu kat dalam tu.aku punya tahap kebosanan semakin tinggi.last last aku ajak adik aku pi masuk tempat yang ada aircond.class sikit.haha.aku masuk dalam tu sejuk oiii.terasa berada di london.hhaha.


no komen



looks up there ! aku rasa tak apa apa kot =='


tengok tu aku punya kejakunan terserlah macam budak budak tak matang.so what ? ada aku kisah.brr.


so,dah agak agak tunggu dalam satu jam ,baru laa masuk dalam.ramai orang oiii.


gedebak gedebuk jalan sampai juga dalam.walaupun aku dengan adik aku dah masuk dulu.haha.dalam tunggu tu boleh pula berBBM berwhatsapp bermacam macam lagi laa.haha.lawak seyh aku tengok gelagat mak cik pak cik aku.

scan ni scan ni.whatsapp ni whatsapp ni

tengok tu,adik aku pun join sekali.aku pun join juga.hahha

agak agak dalam satu jam ,aku dah macam orang gila tak tentu arah asyik berjalan jee tak pun asyik mengunyah tak henti henti.last last mak ngah aku ajak pi makan marrybrown.yuhuuuuu ! makan lagi aku.macam mana tak gemuk =='

khusyuk beno aku baca

lepas makan jee,mata aku mula rasa mengantuk.ye laa sejuk kan.sedap laa tidur.tapi memandangkan aku ada beli majalah intrend,so aku baca je laa kan.terus tak mengantuk tengok kasut baju beg lawa lawa.daripada tidur buat malu jee.kau hingat ni bilik tidur kau ?

selak punya selak akhirnya habis juga aku baca.dah tak tahu nak buat apa dalam airport tu.berjalan jee kerjanya aku.jejalan asyik terjumpa senior senior sekolah aku.sengih je laaaa.
dalam pukul 3 baru lah berlepas.cium cium muah muah peluk peluk semua bagai termasuk aku sekali.huhu.rasa berat hati nak terpisah dengan nenek.huu.


bila aku tengok kapal terbang ni aku teringat impian aku suatu hari nanti.suatu hari nanti aku akan naik juga kapal terbang .aku nak pergi london.aku nak belajar kat sana.harap harap tercapailah impian aku tuh.amin .

so,sampai disini sahajalah enrty untuk kali ini.sorry kalau ia amat membosankan .
hope korang semua enjoy !
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment